دما در مناطق شمالی استان کاهش می‌یابد/احتمال بارش برف و باران در مناطق غربی استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تا اواخر هفته استقرار جوی نسبتاً پایدار بر سطح استان برقرار است، از روز چهارشنبه تا پنجشنبه دما در مناطق شمالی استان کاهش می‌یابد، در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده، ریزش برف خفیف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

حجت‌الله علی عسگریان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواخر هفته در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا کمی ابری، در ساعات عصرگاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز چهارشنبه و پنجشنبه دما در مناطق شمالی استان کاهش می‌یابد، افزود: روز جمعه با گذر موج ناپایدار شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود، در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده، ریزش برف خفیف در ارتفاعات دور از انتظار نیست و در نیمه شمالی استان دما دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۴ درجه و چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 531381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.