الهامی: می‌خواهیم همه تیم‌ها برای نساجی احترام قائل شوند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: دنبال این هستیم که فوتبال قابل احترامی ارائه دهیم و همه تیم‌ها برای نساجی ارزش قائل شوند.

به گزارش ایمنا، ساکت الهامی امروز _ سه‌شنبه _ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا باید به یحیی گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس خسته نباشید چرا که آنها می‌توانستند در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتر بروند و حقشان بیشتر از اینها بود. جایگاه پرسپولیس خیلی بالاتر از اینها است اما کم کاری برای آنها صورت گرفت که دودش در چشم فوتبالی‌ها رفت. پرسپولیس تیمی بود که پنج بار قهرمان ایران شده بود.

وی افزود: پرسپولیس تیم موفقی بوده و آنها قطعاً و منظم و با برنامه هستند که توانستند اینگونه موفق عمل کنند. ما هم برای لیگ راهی را برای خودمان در نظر گرفته‌ایم که راه سختی است اما تلاش می‌کنیم با موفقیت در کنار بازیکنان از این راه موفق عبور کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی اضافه کرد: این تازه اول لیگ است و رفته رفته کار سخت می‌شود چرا که تیم‌ها از هم شناخت بیشتری پیدا خواهند کرد. فردا هم بازی سخت و پر فشاری را پیش رو داریم و اگر تمرکزمان را در طول بازی حفظ نکنیم به طور حتم تنبیه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: پرسپولیس تیم با شخصیتی است و البته ما هم دنبال این هستیم که شخصیت نساجی را حفظ کنیم و تیم‌ها برای ما احترام قائل شوند.

الهامی در خصوص اینکه تیمش تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است، اضافه کرد: اگر دقت کنید خواهید دید که در همه تیم‌ها چند بازیکن خوب مازندرانی حضور دارند. این استان معدن بازیکن است و ما هم از این فرصت خوب استفاده کرده و از وجود پنج شش بازیکن جوان بهره بردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: در کنار بازیکنان جوان هم سعی کردیم از نفرات با تجربه مثل علیرضا حقیقی، رضا جعفری و مسعود شجاعی استفاده کنیم. تیم ما بیشتر از اینکه برای جایگاهشان بجنگند دنبال ارائه فوتبال باکیفیت و زیبا است. دوست دارم مردم بدانند که تیم ما قابلیت‌های فنی زیاد و بالایی دارد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۸ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 531345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.