پخش ۱۴ هزار و ۵۶۵ تن آسفالت در معابر شهر خمین

شهردار خمین گفت: ۱۴ هزار و ۵۶۵ تن آسفالت تولیدی در کارگاه این شهرداری امسال برای بهسازی معابر و رفع نواقص در سطح معابر زادگاه امام راحل پخش شد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل مرتضیان اظهار کرد: محصولات تولیدی کارخانه آسفالت خمین نیازهای این شهر را در خصوص شن، ماسه، آسفالت و کف‌پوش تأمین می‌کند.

وی افزود: ۳۷ هزار و ۵۰۰ تن سنگ لاشه نیمه نخست امسال در واحد شهرداری خمین تولید و در طرح‌های عمران شهری نظیر دیوارچینی رودخانه ساحلی فیروزآباد و ساخت پل انتهای بلوار شهید باکری استفاده شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: ۱۳ هزار و ۶۵۷ تن ماسه نیز امسال در خمین تولید شده و برای فعالیت‌های عمرانی شهر از سوی شهرداری و پیمانکاران به مصرف رسیده است.

مرتضیان به تولید یک‌هزار و ۷۸۳ تن شن بادامی، ۲ هزار و ۸۵۰ تن شن نخودی، سه هزار و ۳۲۵ تن ماسه بادی و هشت هزار و ۳۳۷ تن بیس در واحد تولید خمین اشاره و خاطرنشان کرد: این محصولات تولیدی کارگاه شهرداری نیز در عملیات زیرسازی آسفالت، تولید آسفالت، بهبود سازه و فرش معابر و پوشاندن لوله‌کشی ها به‌کار رفته است.
وی اظهار داشت: ۶۰۰ متر مربع کف فرش به رنگ‌های طوسی، قرمز و زرد و۲ هزار و ۷۰۰ عدد جدول در قالب ۵۰ پالت امسال در واحد تولید بتن پلاک شهرداری خمین تولید شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 531283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.