اولین کروم بوک LG در حال تولید است

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ال جی در حال تولید اولین کروم بوک خود است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً بازار کروم بوک‌ها رشد چشم گیری داشته است، به طوری که فروشندگان رایانه‌های شخصی علاقه‌مند به عرضه دستگاه‌های Chrome OS شده‌اند. به نظر می‌رسد که شرکت بعدی که کروم بوک خود را به نمایش می‌گذارد LG باشد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که در ۱۸ اکتبر نیز پرونده‌ای در Bluetooth SIG برای LG Chromebook ثبت شد.

از آنجایی که شرکت LG گواهی بلوتوث را از Bluetooth SIG دریافت کرده است، عرضه کروم بوکی با این برند دور از انتظار نیست. هنوز اطلاعات زیادی در مورد کروم بوک LG ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که شماره مدل دستگاه "11TC50Q" است و از بلوتوث پنج پشتیبانی می‌کند. سری فعلی رایانه‌های شخصی LG بر لپ‌تاپ‌های فوق سبک سری Gram متمرکز است، در حال حاضر همه لپ‌تاپ‌های Gram ال جی باریک و سبک است و به تراشه‌های اینتل مجهز شده است.

هنوز مشخص نشده است که آیا کروم بوک شرکت LG تحت برند Gram این شرکت به فروش می‌رسد یا ال‌جی خط تولید جدیدی آماده کرده است. شرکت LG می‌تواند یک نام تجاری جدید فقط برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل کروم معرفی کند و این سیستم عامل را در جایگاه بهتری نسبت به دیگر برندهای بزرگ رایانه‌های شخصی آمریکا قرار دهد.

کد خبر 531277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.