چشمی: امیدوارم اتفاقات خوبی در پایان فصل رخ بدهد

مدافع استقلال بعد از دیدار با استقلال در خصوص شرایط تیم توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزبه چشمی مدافع استقلال پس از بازی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سختی داشتیم، خدا را شاکریم توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم، تیم ذوب آهن تیم خوبی بود و نکته مهم این بوده که در این دو هفته گل خورده نداشته و توانسته‌ایم حداکثر امتیازات را جمع کنیم.

وی در خصوص مشکلات پیش از شروع باشگاه افزود: در مورد این مسائل زیاد آگاه نیستم، اما فکر می‌کنم در حال حاضر اتفاقات خوبی در حال انجام است و همه مجموعه استقلال در حال تلاش هستیم تا اتفاقات خوبی در پایان فصل رخ بدهد و بتوانیم نتیجه‌ای مناسب بگیریم که امیدوارم بتوانیم در ادامه کار بهتر از قبل شویم.

مدافع استقلال با اشاره به مهاجم جدید تیم یامگا تصریح کرد: او همه چیز را نشان داد، اولین بازی‌اش بود و در بیرون از خانه عملکرد خیلی خوبی داشت و قطعاً در ادامه نیز می‌تواند به استقلال کمک کند.

وی در خصوص مصدومیت حسینی دروازه بان آبی پوشان، خاطر نشان کرد: از جزئیات مصدومیتش خبر ندارم، در حال حاضر در رختکن اوضاع بهتری داشت و باید ببینیم در ادامه برای وی چه شرایطی پیش می‌آید.

چشمی با اشاره به وقفه بین مسابقات لیگ برتر، ادامه داد: سازمان لیگ و فدراسیون تلاش کرده بهترین برنامه را تدوین کند و امیدوارم کمترین مشکل برای تیم‌ها پیش آید.

کد خبر 531218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.