دیبالا: یوونتوس نیاز به تقویت حمله دارد

مهاجم یوونتوس می‌داند که برای نتیجه‌گیری بهتر، تیمش نیاز دارد که در خط حمله پیشرفت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم یوونتوس موفق شد در دیدار مهم این هفته از رقابت‌های سری آ برابر اینتر از شکست فرار کند و با گل‌زنی دیبالا از روی نقطه پنالتی به نتیجه یک بر یک دست یابد.

پائولو دیبالا که در این مسابقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، پس از حضورش در زمین مسابقه فعالیت زیادی داشت و کمک شایانی به تیم خود کرد. وی موفق شد پنالتی بحث برانگیز یووه در دقیقه ۹۰ را نیز تبدیل به گل کند تا به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شود.

دیبالا پس از این مسابقه در خصوص بازی گفت: کسب این یک امتیاز برای ما خیلی با معنی و پر اهمیت بود؛ برای برد آمده بودیم ولی اینتر بازی خوبی انجام داد، با این حال باید تاکید کنم که کسب همین یک امتیاز از چنین مسابقه حساسی ارزشمند و کلیدی است.

ستاره آرژانتینی یووه ادامه داد: شکی نیست باید از نظر تهاجمی پیشرفت کنیم، اگر قرار باشد این طور گل دریافت کنیم، به ثمر رساندن یک گل هیچ وقت کافی نیست و باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا بیشترین گل ممکن را به ثمر برسانیم. البته اگر لازم باشد بازی را یک بر صفر برنده شویم هم مشکلی نیست و برای آن تلاش خواهیم کرد.

وی با اظهار ناراحتی از دوری مجددش از میادین، گفت: بیشترین تلاشم را برای هواداران و خودم انجام می‌دهم، اخیراً مصدومیت‌های زیادی داشتم و این اجازه نمی‌داد که آرامش داشته باشم. احساس بدی است زمانی که نتوانید در زمین مسابقه به اندازه کافی حضور داشته باشید و بازی کنید بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا سالم باشم و بتوانم بدون مصدومیت در کنار تیم حضور داشته باشم.

دیبالا در پایان از شرایط تمدید قراردادش سخن گفت و اظهار کرد: فکر می‌کنم بعد از سال‌ها حضور در یووه و بازی کردن کنار هم تیمی‌های زیاد و تجربه کردن سرمربی‌های مختلف و کاپیتان‌های مختلف، سعی خودم را می‌کنم تا با افراد جدید ارتباط برقرار کنم و کار خودم را انجام دهم؛ فکر می‌کنم زمانش فرارسیده تا سهم خودم رو ادا کرده و بهترین تلاشم را برای تیمم انجام دهم.

کد خبر 531164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.