از مناطق ۸‌گانه اهواز چه خبر؟

 از بهسازی میدان جمهوری در منطقه یک تا دفع آبهای سطحی منطقه هفت را در بسته خبری زیر بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای ارتقا سطح خدمت‌رسانی به مردم، ارتقا کیفیت زندگی در محلات و افزایش رفاه شهروندان مسئولان طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در دست اجرا دارند، از این رو به سراغ شهرداری‌های مناطق هشت گانه اهواز رفتیم تا جویا شویم در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر چه می‌گذرد؟

بهسازی میدان جمهوری در دستور کار منطقه یک

امین قضائی، سرپرست شهرداری منطقه یک اظهار کرد: بهسازی میدان جمهوری به منظور زیباتر شدن سطح منطقه و در راستای توسعه فضای سبز شهری با هدف رفاه و آسایش حال شهروندان و بهره برداری آنها از محیط فضای سبز در حال انجام است.

وی افزود: زیبا سازی سطح منطقه در اولویت کاری این شهرداری قرار دارد که در این راستا تلاش خود را دوچندان خواهیم کرد.

جلسه هم‌اندیشی ارائه راهکارها، تعریف فرصت‌ها و رفع چالش‌های منطقه دو

حردانی، مدیر منطقه دو شهرداری اهواز گفت: مدیریت جدید شهری با رویکردی جدید ضمن تاکید بر نوآوری در کار، مدیریت جهادی را مدیریتی توأم با برنامه‌ریزی و ترغیب نیروها بر فکر کردن و ارائه ایده و نوآوری توصیف کرده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و همکاری واحدها و معاونت‌های مختلف می‌توانیم شاهد کاهش هزینه‌ها و پیشرفت روزافزون پروژه‌ها در سایه رضایت حداکثری شهروندان در همه امور خدماتی، عمرانی و شهرسازی باشیم.

اجرای همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در سطح منطقه ۵

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه پنج اهواز گفت: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی از مقابل خیابان هشتم کوی ملاشیه با حضور جمعی از پرسنل فرهنگی و شهروندان منطقه و اجرای برنامه‌های مفرح و شاد، بازی‌های متعدد برای نوجوانان و همچنین اجرای مسابقه خوانندگی برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف گسترش فرهنگ پیاده‌روی و ورزش همگانی برای سلامت عمومی برپا شده است.

هرس ۲ هزار اصله درخت و درختچه‌های سطح منطقه شش

امیر کعبی، مدیر منطقه شش شهرداری اهواز گفت: در ادامه فعالیت‌های خدماتی و فضای سبز حوزه خدمات شهری منطقه، دو هزار اصله درخت و درختچه از عرصه‌ی سبز منطقه شش بازپیرایی و هرس شدند.

وی توضیح داد: در راستای زیباسازی و توسعه فضای سبز حاشیه معابر شهری و ایجاد چشم‌انداز زیبا و تأمین انبساط روحیه شهروندان انواع درخت و درختچه در آیلندها، پارک‌ها و میادین سطح منطقه فرم دهی و هرس شد.

نصب تابلو برق پمپ دفع آب‌های سطحی خیابان آلبوغبیش در منطقه ۷

فرامرز نجف پور، مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز اظهار کرد: تابلو برق دفع آب‌های سطحی در خیابان آلبوغبیش واقع در محله سخیریه نصب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه منطقه هفت تمام توان خود را در جهت مقابله با آب‌گرفتگی معابر به اجرا گرفته است، توضیح داد: متأسفانه این محله هرساله از نقاط آبگیر بوده و مشکلاتی بعد از بارندگی برای شهروندان به وجود می‌آید که با نصب پمپ در سال‌های گذشته این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است.

اجرای عملیات زیرسازی نوار حفاری کوی مدرس

محمدرضا قنواتی، مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز گفت: یکی از پروژه‌های مهمی که در سطح شهر نقش اساسی ایفا می‌کند، زیرسازی و ساماندهی مسیرهای عبور و مرور پیاده رو و سواره رو است که از مدت‌ها پیش توسط اداره آبفا حفاری شده و در دستور کار شهرداری منطقه ۸ قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در راستای تأمین رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان و اجرا و تأمین زیرساخت‌های اصولی این منطقه اقدام به اجرای عملیات خاکبرداری با بکارگیری بیل بکهول و کمپرسی و تانکر و غلتک فلزی مسیر مذکور کرده که با پایان زیرسازی و تأمین بستر مناسب، عملیات آسفالت ریزی و روکش آسفالت آن نیز انجام می‌شود.

کد خبر 531080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.