اجرای طرح مسیرگشایی در منطقه ۱۰ تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای طرح مسیر گشایی معابر این منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی چندین ساله بسیاری از شهروندان مرتفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول وظیفه شناس در جلسه بررسی پروژه‌های مسیر گشایی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز با اشاره به ساماندهی بافت‌های فرسوده اظهار کرد: مسیر گشایی ۲۴ متری محله علی بقال، امتداد خیابان ۴۲ متری انقلاب از جمله پروژه‌های مهم این منطقه محسوب می‌شود که عملیات توافق و آزادسازی واقع در این مسیرها در دست اجرا است و تلاش داریم با اتمام هر چه سریع‌تر عملیات آزادسازی، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

وی با ابراز خرسندی از تحقق اهداف شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در اجرای پروژه‌های مسیر گشایی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های مسیر گشایی علاوه بر امکان دسترسی شهروندان به معابر جدید، معضل ترافیک و بلاتکلیفی شهروندان این منطقه مرتفع خواهد شد، همچنین بر ارزش افزوده املاک هم‌جوار تأثیرگذار خواهد بود و توسعه امکانات بخش عمومی را نیز به همراه دارد.

در این جلسه هادی بدری، مدیرکل املاک و مستغلات شهردار تبریز با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: به رغم وجود مشکلات مالی و اقتصادی، شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در تملک املاک، اقدامات مؤثری داشته است.

وی یادآور شد: تملک املاک واقع در مسیر طرح بازگشایی بر اساس بودجه تخصیص داده شده به این پروژه در حال انجام است.

کد خبر 531074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.