حرکت به سمت هوشمندسازی ارسال پرونده‌ها به کمیسیون ماده پنج

مدیر کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به فرآیند هوشمندسازی شورای معابر در منطقه هفت شهرداری، گفت: در خصوص ارسال پرونده‌ها به کمیسیون ماده پنج نیز به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کنیم تا با کمترین مراجعه مردمی و حداکثر دقت و سرعت، خدمتگزار مردم باشیم.

علیرضا ستوده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هوشمندسازی شورای معابر، سیستم کاغذبازی و رفت و آمد ارباب رجوعان بین ادارات وجود ندارد، زیرا درخواست‌ها در سیستم بارگذاری و بر اساس آن فرایند لازم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دقیق‌سازی معابر فرایندی است که در تمام شهرهای کشور اتفاق می‌افتد، افزود: با تحقق این هدف، حذف رفت و آمد ارباب رجوع، به حداقل رسیدن مصرف کاغذ و رصد رسیدگی درخواست‌ها به صورت آنلاین را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه گاهی خطوط طرح‌های مصوب منطبق بر پلاک‌های شهروندان نیست و نیاز به دقیق‌سازی دارد، ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده پنج، انجام دقیق‌سازی معابر تا ۱۰ متر در شهرداری مجاز بوده و نیاز به دریافت مجوز نداریم از این رو لازم است برخی اسناد و مدارک و حقوق مکتسبه و نقشه‌هایی که از قبل وجود داشته و اقدامات منطقه را در اختیار داشته باشیم تا در ارتباط با دقیق سازی تصمیمات درست اتخاذ شود.

وی ادامه داد: سیستم هوشمندسازی معابر به گونه‌ای طراحی شده که با بارگذاری مدارک لازم، نیازی به مراجعه ارباب رجوع وجود ندارد و به صورت هوشمند حقوق مکتسبه در نظر گرفته می‌شود.

ستوده خاطرنشان کرد: فرایند الکترونیکی کردن کمک می‌کند در کمترین زمان به سریع‌ترین نتیجه در قالب دقیق سازی دست یابیم؛ البته در گام‌های بعدی در خصوص ارسال پرونده‌ها به کمیسیون ماده پنج نیز به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کنیم تا با کمترین مراجعه مردمی و حداکثر دقت و سرعت، مواردی که وظیفه قانونی برای خدمتگزاری به مردم است را انجام دهیم.

وی گفت: در شهر هوشمند مراجعات مردمی به حداقل رسیده و چابک سازی انجام خواهد شد و گام‌های مؤثری برای خدمت به مردم برداشته می‌شود.

کد خبر 531065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.