ساعت هوشمند جدید شرکت ردمی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ردمی قصد دارد در رویدادی که پنج‌شنبه _۲۸ اکتبر_ برگزار می‌شود از ساعت هوشمند جدید خود به نام Watch 2 رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ردمی به منظور معرفی گوشی‌های هوشمند سری Note 11 خود رویدادی در پنج‌شنبه _۲۸ اکتبر_ برگزار خواهد کرد. به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند Watch 2 نیز در همین رویداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد. قیمت این محصول ۶۳ دلار ارزیابی شده است.

داده‌های منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند ردمی Watch 2 دارای صفحه نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED با نسبت صفحه به بدنه بزرگ‌تر است. ساعت هوشمند اصلی شرکت ردمی که سال گذشته عرضه شد به صفحه نمایش کوچک‌تر ۱.۴ اینچی LCD مجهز شده است. انتظار می‌رود که ساعت هوشمند جدید شرکت ردمی همانند نسل پیشین خود همانند یک ردیاب سلامتی عمل کند.

ساعت هوشمند ردمی Watch 2 به حسگر ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری اکسیژن خون و GPS مجهز خواهد بود و از چندین حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. گجت پوشیدنی ذکر شده بر خواب کاربران نیز نظارت دارد و در برابر آب مقاوم است. انتظار می‌رود که محصول ذکر شده در سه رنگ مشکی، آبی و استخوانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اطلاعات بیشتر در مورد ساعت هوشمند ردمی Watch 2 در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

کد خبر 531029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.