تراکتور _ صنعت نفت آبادان/ بازنده‌های هفته اول لیگ به دنبال پیروزی

تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال رو در روی صنعت نفت آبادان صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _۳ آبان ماه_ تیم فوتبال تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.

دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان

زمان بازی: دوشنبه ۳ آبان ماه ساعت ۱۸

ورزشگاه: بنیان دیزل

داوران: روح‌اله شریفی، محمد راهی، حمید رضا افشون و سعاد وفاپیشه.

ناظر: ایرج نظری

بازیکنان جدید تراکتور آماده بازی مقابل صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال تراکتور در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رو در روی گل گهر سیرجان قرار گرفت که با نتیجه چهار بر یک مغلوب این تیم شد. شاگردان کریمی در این بازی عملکرد بدی نداشتند، اما خط دفاعی آن‌ها شکننده کار کرد تا شکست سنگینی را در اول فصل تجربه کنند.

با توجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور، بازیکنان جدید این تیم همچون شاهین ثاقبی و عبدالله حسینی اجازه بازی مقابل صنعت نفت را دارند که حسینی می‌تواند در خط حمله یاری دهنده دیگر بازیکنان باشد.

صنعت نفت آبادان هفته گذشته مقابل ذوب آهن به میدان رفت و با گل دقیقه ۹۲ عارف رستمی از این تیم شکست خورد. خرمگاه بعد از بازی با ذوب آهن اعتقاد داشت بازیکنان صنعت نفت آبادان از نظر بدنی شرایط خوبی ندارند. باید دید آن‌ها در بازی با تراکتور به شرایط آرمانی خود رسیده‌اند یا خیر.

تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان فصل گذشته دو بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در بازی رفت، صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک تراکتور را شکست داد و در بازی برگشت هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کد خبر 531012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.