ضرورت افزایش نشاط اجتماعی در بندرعباس

شهردار بندرعباس بر توسعه ورزش همگانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی تاکید کرد و گفت: فراهم کردن زمینه برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی مردم محور یک ضرورت برای شهرها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی در ساحل سورو حد فاصل بوستان کپشکن و پلاژ بانوان برگزار شد.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این همایش بر توسعه ورزش همگانی و افزایش شور و نشاط اجتماعی تاکید و اظهار کرد: فراهم کردن زمینه برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی مردم محور یک ضرورت برای شهرها است.

وی ادامه داد: ورزش می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار اثر گذار باشد و شور و نشاط اجتماعی را برای جامعه و آحاد مردم به ارمغان بیاورد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های روزمره، زندگی انسان‌ها را دچار یکنواختی و تکرار می‌کند ورزش‌های همگانی در جهت ایجاد تنوع و تغییر فضای روزمرگی زندگی مدرن بسیار مفید و ثمر بخش است.

وی ادامه داد: شهرداران مناطق علاوه بر ارائه خدمات شهری به شهروندان در حوزه نشاط و شور اجتماعی با سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه ارتباط مستمر داشته باشند و شرایط اجتماعی و فرهنگی، ورزشی شهر را پویا و زنده نگه دارند.

در پایان این مراسم به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان در همایش اهدا شد.

کد خبر 530971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.