بازیکنان خارجی تعیین کننده برخی نتایج هستند

"در مراحل پلی آف و پایانی لیگ برتر بسکتبال بازیکنان خارجی تأثیر زیادی دارند، اگر می‌گوئیم بازیکنان خارجی را خیلی زود به تیم اضافه کنید برای این است که با تیم هماهنگ شوند تا در مرحله پایانی یاری دهنده ما باشند."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال باید به مصاف تیم خانه بسکتبال خوزستان می‌رفت که یک روز قبل از این بازی اعلام شد که مسابقه به دلیل مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خانه بسکتبال خوزستان برگزار نمی‌شود.

در طرف دیگر بازیکنان بسکتبال ذوب آهن که به خاطر آمادگی بیشتر چند روز زودتر به تهران سفر کرده بودند، مجبور شدند یک بازی دوستانه داشته باشند تا برای بازی با کرمان آمادگی خود را از دست ندهند. به این سبب خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با آرمان زنگنه، بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

لغو بازی با خانه بسکتبال خوزستان چقدر به تیم ذوب آهن برای بازی با کرمان آسیب زد؟

در ابتدا باید بگویم که اگر بازیکنان تیم خوزستان واقعاً کرونا گرفتند، امیدوارم خوب شوند و اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد. اگر هم کرونا نبوده بازهم خدا را شکر که از این لحاظ اتفاق بدی برای کسی نیفتاده است.

تیم ما برای نخستین بازی در لیگ مقابل خانه بسکتبال خوزستان آماده بود که لغو این بازی تمرکز، برنامه‌ریزی و شرایط تمرین ما را بهم ریخت.

بازی با کرمان چطور بود؟

هفته‌های اول لیگ است، هیچ تیمی هنوز آمادگی کامل ندارد. مقابل کرمان بازی را خوب شروع کردیم، نقاط قوت این تیم را به نقطه ضعف تبدیل کردیم و با مدیریت و تجربه‌ای که داشتیم پیروز میدان شدیم.

با توجه به بازی‌هایی که انجام شد سطح لیگ برتر بسکتبال را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

قدرت و توانایی پنج تیم در یک سطح است که بازی‌های نزدیکی خواهند داشت و بازیکنان خارجی این تیم‌ها تعیین کننده هستند. چند تیم هم هستند که سعی دارند به تیم‌های خوب نزدیک شوند و بازهم بازیکنان خارجی این تیم‌ها تأثیر گذار خواهند بود.

بازیکنان ایرانی در همه تیم‌ها پخش شده‌اند و قدرت و توانایی بازیکنان خارجی هر تیم، برنده را مشخص می‌کند. امیدوارم اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه ذوب آهن همکاری کنند تا بازیکنان خارجی ذوب آهن نیز به تیم اضافه شوند.

آیا حضور نداشتن بازیکن خارجی در ذوب آهن باعث ضعف این تیم می‌شود؟

در مراحل پلی‌آف و پایانی لیگ برتر بسکتبال بازیکنان خارجی تأثیر زیادی دارند، اگر می‌گوئیم بازیکنان خارجی را خیلی زود به تیم اضافه کنید برای این است که با تیم هماهنگ شوند تا در مرحله پایانی یاری دهنده ما باشند.

بازیکنان خارجی تعیین کننده برخی نتایج هستند

پیش‌بینی شما از بازی با گرگان چیست؟

گرگان بازیکنان ملی و خارجی دارد، یکی از بازیکنان خارجی این تیم چهار سال است که در ایران فعالیت می‌کند و تأثیر بسزایی در عملکرد تیم گرگان دارد. این تیم سال گذشته قهرمان لیگ برتر بسکتبال شده و در سال‌های قبل تر مدعی قهرمانی بوده است که این نشان دهنده قدرت گرگان است، ولی ما هم ذوب آهن هستیم سعی می‌کنیم ببریم. در این رقابت تا پایان بازی نتیجه مشخص نیست و امکان دارد یک شوت برنده بازی را تغییر دهد.

اگر تیم‌ها بخواهند از موضوع بیماری کرونا سو استفاده کنند چقدر به لیگ بسکتبال آسیب وارد می‌شود؟

در هر شهری امکان فراهم کردن تست کرونا مثبت وجود دارد و این قضیه را فدراسیون باید مدیریت کند. فدراسیون می‌تواند مکانی مطمئن معرفی کند تا همه تیم‌ها آنجا تست دهند و همه به جواب آن اعتماد داشته باشند.

اگر بازی‌ها مدام لغو شود برنامه مسابقات بهم می‌ریزد، لیگ طولانی می‌شود و همه چیز منظم پیش نمی‌رود.

حضور ارسلان کاظمی در تیم تأثیر گذار است؟

کاظمی بازیکن تأثیر گذار و خوبی است که چندین سال در تیم ملی بازی کرده است و سابقه حضور در لیگ آمریکا و چین را دارد. یکسری اتفاقات در خصوص حضور این بازیکن در ذوب آهن رخ داد که به خوبی حل شد و مطمئناً حضور او در طول فصل به تیم کمک زیادی خواهد کرد.

کد خبر 530958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.