جادوگر مصری اولدترافورد را به آتش کشید

شاگردان سولسشر به بدترین شکل ممکن در دربی قرمزهای انگلستان شکست خوردند و مجازات شدند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های امروز فوتبال اروپا دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت یاران یورگن کلوپ موفق شدند با نتیجه‌ای قاطعانه رقیب خود را شکست دهند و احتمالاً کار سولسشر در یونایتد را به نقطه پایانی برسانند.

تقریباً ۹۰ ثانیه پس از موقعیتی که برونو برای یونایتد از دست داد، لیورپول توانست خود را در بازی پیش بیاندازد. ون بیساکا از دفاع راست جلو رفت و این باعث به هم ریختن خط دفاعی یونایتد شد. به این ترتیب صلاح توانست نبی کیتا را در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ کند تا وی نیز اولین گل بازی را به ثمر رساند.

در ادامه دیوگو ژوتا برتری لیورپول را دو برابر کرد. بعد از بلاتکلیفی در دفاع میان مگوایر و شاو، کیتا موفق شد الکساندر آرنولد را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز در ادامه موقعیت خوبی را در اختیار ژوتا قرار داد تا این بازیکن پرتغالی زودتر از کاپیتان تیم ملی کشورش یعنی رونالدو به گل برسد.

شاگردان کلوپ که به خوبی راه فریب دفاع منچستریونایتد را پیدا کرده بودند، موفق شدند با پاس کاری‌های خوب و قرار دادن صلاح در موقعیت مسلم گلزنی، اختلاف بازی را بیشتر کنند. پای صلاح به گل باز شد تا تقریباً نسخه یونایتد در همان نیمه اول پیچیده شود.

رونالدو که به دلیل نتیجه رقم خورده و عدم موفقیت در گلزنی عصبی شده بود، در دقایق پایانی نیمه اول با کرتیس جونز درگیر شد و یک کارت زرد نیز به دلیل حرکت غیرورزشی خودش دریافت کرد. این حرکت رونالدو اعتراضات زیادی به دنبال داشت و ممکن بود حتی باعث اخراج ستاره تیم سولسشر شود.

اگرچه صحنه درگیری میان بازیکنان دو تیم بر سر حرکت رونالدو در لحظات پایانی نیمه نخست اتفاق افتاد، اما این درگیری‌ها آخرین اتفاق مهم نیمه نبود و قرمزها یک بار دیگر توسط صلاح که این روزها بدون شک بهترین بازیکن تیمش و البته یکی از برترین‌ها در دنیاست به گل رسیدند و نیمه خاطره‌انگیز لیورپول تکمیل شد.

نیمه دوم مسابقه با اتفاقات کمتری همراه بود و شاگردان کلوپ که در تلاش بودند تا ریتم بازی را برای خود حفظ کنند، اجازه خلق موقعیت به حریف ندادند. با در دست گرفتن مسابقه، لیورپول یک بار دیگر توسط صلاح به گل رسید و شب فاجعه بار دخیا درون دروازه منچستر با دریافت پنج گل تکمیل شد.

در چهل و پنج دقیقه دوم مسابقه اتفاقات سرنوشت ساز دیگری نیز رخ داد؛ رونالدو یک گل زد که توسط وار آفساید اعلام شد، پوگبا از زمین مسابقه اخراج شد و یک بار نیز تیر دروازه لیورپول لرزید. با این حال در پایان، بازی با نتیجه ۵-۰ به سود تیم یورگن کلوپ تمام شد و این سرمربی آلمانی موفق شد سولسشر را در یک نبرد تاکتیکی تخریب کند.

کد خبر 530941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.