سپاهان ۳ _ ۱ مس رفسنجان/ شاگردان محمدی راد لیگ را با برد شروع کردند

بازیکنان تیم والیبال سپاهان با نتیجه سه بر یک مس رفسنجان را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان امروز یکشنبه _دوم آبان ماه_ در هفته نخست لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۲۵ آبان به مصاف مس رفسنجان رفت که با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست داد.

اسامی بازیکنان سپاهان: سامان فائزی، متین تکاوری، مهدی بیاتی، کیارش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملأ بهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، امیر غفور، مجتبی میرزاجانپور، امیر حسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.

سرمربی: رحمان محمدی راد

اسامی بازیکنان مس رفسنجان: ولی علیپور، موعود آقاپور، محمد باقری، احمد حسن زاده، فرشید محمدی، بهروز کمالی پور، مصطفی عباسلو، میثم حیدری، سید مرصاد آقاجانی میر، جواد حسین آبادی، امیر حسین ناوی، شهاب احمدی، امین رضوی و محمد رضا فتاحی راد.

سرمربی: بادرنگین

ست اول:
شروع بازی با امتیاز گیری سپاهان همراه بود و با نتیجه ۸ بر ۴ پیش افتاد، سپاهانی‌ها اختلاف را به عدد هفت رساندند. بازیکنان مس رفسنجان با عملکرد خوبی که داشتند به بازی برگشتند و فاصله امتیازی را کم کردند، بازی با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ به نفع سپاهان است. ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به نفع سپاهان تمام شد.

ست دوم:
در ست دوم اولین امتیاز برای مس رفسنجان ثبت شد، دو تیم پایاپای پیش می‌روند. مس رفسنجان با نتیجه ۹ بر ۶ پیش افتاده و از اول این ست اجازه نداده بازیکنان سپاهان از آنها جلو بیفتند. سپاهانی‌ها موفق شدند در امتیاز ۱۳ به مس رفسنجان برسند، اما بازیکنان مس اجازه پیش روی بیشتر به بازیکنان این تیم را ندادند و ۴ امتیاز اختلاف به وجود آورند. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به نفع مس رفسنجان به اتمام رسید.

ست سوم:
این ست با امتیاز گیری سپاهان شروع شد، تیم مس رفسنجان در امتیاز ۵ بازی را به تساوی رساند. بازی پایاپای پیش می‌رود، سپاهانی‌ها ۳ امتیاز اختلاف به وجود آوردند. بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به نفع سپاهان در جریان است، سپاهانی‌ها اختلاف امتیاز را بیشتر کردند. ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع سپاهان تمام شد.

ست چهارم:
ست چهارم با ثبت اولین امتیاز توسط مس رفسنجان شروع شد، بازی پایاپای پیش می‌رود. بازیکنان مس رفسنجان سه امتیاز اختلاف به وجود آوردند، اما سپاهانی‌ها بازی را به تساوی کشاندند. بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به نفع مس رفسنجان پیش می‌رود، سپاهانی‌ها اختلاف امتیاز را کم کردند و در امتیاز ۲۲ به تساوی رسیدند و این ست با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع سپاهان تمام شد.

کد خبر 530922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.