نیمه دوم بازی را خیلی معمولی انجام دادیم/هنوز پای انتقادم هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نیمه اول مقابل نفت مسجدسلیمان فوق العاده خوب بودیم اما بازیکنانم در نیمه دوم بازی خیلی معمولی انجام دادند.

به گزارش ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان که با حساب ۳ بر صفر به سود تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول فوق‌العاده خوب بودیم و تمام فضاها را در زمین خیلی خوب پوشش دادیم و در درگیری‌های یکطرفه خیلی عالی بودیم و توپ‌های خیلی خوبی را از نفت گرفتیم و توانستیم خیلی خوب نیز از کناره‌ها اضافه شویم.

وی افزود: در نیمه دوم بازی مخصوصاً از سمت ما خیلی معمولی بود و بازیکنان فکر می‌کنم با این دید که نیمه اول سه بر صفر جلو بودیم و سه امتیاز را گرفته بودیم، بازی خیلی معمولی انجام دادند و این دیدگاه فوتبال جهان سومی است که ما در ایران داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: از سال گذشته در حال تلاشم تا این دیدگاه را در بازیکنان تغییر دهم اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام اما متأسفانه نیمه دوم را از دست دادیم.

نوید کیا خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، تیم‌مان دو تکه شده بودند و وقتی توپ را لو می‌دادیم بازیکنان هجومی ما پشت تیم نمی‌آمدند و فاصله بین خط هجومی و دفاعی‌مان خیلی زیاد شده بود و این برای تیمی مثل ما اصلاً خوب نبود و باید در مورد خیلی صحبت و کار کنیم.

وی با اشاره به اتفاقاتی که پیرامون میزبانی نفت برای این بازی رخ داد، تصریح کرد: من هنوز پای انتقادم هستم و شاید گفتنم خیلی زیبا و جذاب نبود و با آرامش بیشتر در موردش صحبت می‌کردم. مسئولیت تیمی مثل سپاهان خیلی سخت است و اینکه تکلیف بازی‌مان مشخص نبود، معضل بزرگی برای ما بود و اگر در مورد سازمان لیگ و فدراسیون صحبت کردم، قصد جسارت نداشتم و فقط می‌خواستم بگویم باید از یک جایی شروع کنیم تا برنامه ریزی‌مان بهتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید روز دوم آبان ماه را به تمام سپاهانی‌ها تبریک بگویم. روزی است که ما برای اولین بار پس از سال‌ها به جام باشگاه‌های جهان رفتیم. ولادت رسول اکرم (ص) را نیز تبریک می‌گویم.

منبع: ایسنا

کد خبر 530921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.