نفت مسجد سلیمان صفر- سپاهان ۳/ صدرنشینی، عیدی روز سپاهان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی پر گل برابر نفت مسجد سلیمان در روز سپاهان به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

ورزشگاه: فولاد آرِنای اهواز

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقایق ۷ و ۲۵) و گئورگی گولسیانی (دقیقه ۳۹) برای سپاهان

اخطار: مسعود ریگی (دقیقه ۳۶)، محمد کریمی (دقیقه ۹۲) از سپاهان

نفت مسجد سلیمان: مسعود پورمحمد، علی عبدالله زاده، محمد طیبی (۴۶- مجید عیدی)، مجتبی لطفی، علیرضا دغاغله (۴۶- محمد مهدی احمدی)، سینا خادمپور (۸۷- محمد دهقان نژاد)، میثم نقی زاده، سجاد آشوری، مهرداد هدایتیان (۵۴- عماد میرجوان)، کرار جاسم (۷۶- مسلم مجدمی) و امیر روستایی

سرمربی: فراز کمالوند

سپاهان: کریستوفر کنت، محمد نژاد مهدی، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۷۲- محمد کریمی)، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی (۶۴- فرشاد احمدزاده)، محمدرضا حسینی (۷۲- حسن شوشتری)، سجاد شهباززاده (۸۴- محمدرضا خلعتبری) و شهریار مغانلو (۸۴- آریا یوسفی)

سرمربی: محرم نویدکیا

داور وسط: کمیل غلامی

شرح بازی:

اولین دیدار هفته دوم لیگ برتر در حالی بین نفت و سپاهان آغاز شد که سپاهان از همان ابتدا با تسلط بر توپ و میدان روی دروازه نفت فشار آورد و خیلی زود در دقیقه ۷ با ضربه سر شهباززاده پیش افتاد. این اما تازه آغاز بازی یک طرفه در نیمه نخست بود و سپاهان که روی هجوم و ارسال از سمت راست تاکید زیادی داشت در نیمه نخست دو بار دیگر توسط شهباززاده و گولسیانی به گل رسید تا تکلیف این دیدار خیلی زود مشخص شده باشد.

در نیمه دوم اما با توجه به اینکه نتیجه بازی تقریباً مشخص شده بود، سپاهان مانند نیمه نخست هجومی و خطرناک ظاهر نشد و نویدکیا سعی کرد با استفاده از بازیکنانی که در این دو بازی کمتر بازی کرده بودند، آنها را هم در شرایط بازی قرار دهد و ارزیابی کند. در نهایت در حالی که ۴۵ دقیقه دوم کم افت و خیز دنبال شد، سپاهان با همان ۳ گل نیمه نخست، ۳ امتیاز این بازی را مال خود کرد تا با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۵ به صدر جدول تکیه بزند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۷- سپاهان) - پرس سنگین سپاهان در یک سوم دفاعی حریف منجر به اشتباه دغاغله در سمت راست شد تا اسماعیلی فر موقعیت ارسال پیدا کند و شهباززاده با ضربه سر دروازه نفت را باز کند.

۲-۰ (دقیقه ۲۵- سپاهان) - ارسال حسینی از سمت راست با ضربه سر بسیار خوب مغانلو همراه شد که در ابتدا دروازه بان نفت توپ را برگشت داد اما ضربه ریباند را شهباززاده با پای چپ تبدیل به گل دوم خود و تیمش کرد.

۳-۰ (دقیقه ۳۹- سپاهان) - ارسال کرنر سروش رفیعی از سمت راست در تیر دور با ضربه گولسیانی همراه شد تا توپ دور از دستان پورمحمد تبدیل به گل سوم شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۰- ضربه ایستگاهی محمدرضا حسینی با اختلافی کم از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳- ضربه پای چپ کرار جاسم از پشت محوطه جریمه در دستان کنت قرار گرفت.

دقیقه ۶۶- فرار مغانلو و ضربه پای چپ او از زاویه‌ای بسته که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳- ارسال تیز نورافکن از سمت چپ قبل از اینکه به مغانلو برسد توسط مدافع حریف قطع شد.

دقیقه ۸۷- توپ در محوطه جریمه به شوشتری رسید و ضربه خطرناک او با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

۱- سپاهان پس از ۱۱۲۲ روز موفق به شکست نفت مسجد سلیمان در خانه این تیم شد.

۲- ۶ امتیاز از دو بازی و تفاضل گل مثبت ۵، این بهترین شروع سپاهان در تاریخ لیگ برتر تا هفته دوم بوده است، البته مشترکاً با فصل ۸۴-۸۵ لیگ برتر.

بهترین بازیکن:

سجاد شهباززاده با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 530904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.