نفت مسجد سلیمان- سپاهان / به دنبال انتقام فصل پیش

در دومین هفته لیگ برتر فوتبال، سپاهان مهمان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان امروز از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و سپاهان

یکشنبه، ۲ آبان ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۰۰

ورزشگاه: فولاد آرِنا (احتمالی)

داور: کمیل غلامی

پخش زنده: شبکه خوزستان و شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

طلایی پوشان به دنبال انتقام

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که هر ۳ امتیاز بازی هفته نخست برابر مس رفسنجان را کسب کرده است و حالا به دنبال ۶ امتیازی شدن با برد برابر نفت مسجد سلیمان است. سپاهان اما از رویارویی با نفت مسجد سلیمان خاطرات خوشی از فصل قبل ندارد، طلایی پوشان فصل گذشته نیز در هفته‌های ابتدایی در مسجد سلیمان به مصاف نفت رفتند که آن دیدار با پیروزی ۳ بر یک نفت به پایان رسید و دیدار برگشت نیز در اصفهان در روزهایی که سپاهان در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نفت مسجد سلیمان یک تنه جلوی قهرمانی شاگردان نویدکیا را گرفته باشد.

در سوی دیگر نفت مسجد سلیمان که این فصل را با مربیگری فراز کمالوند و اوضاعی نابسمان آغار کرده است در هفته نخست در حالی برابر پیکان به تساوی بدون گل دست یافت که در طول بازی برتری با پیکان بود و موقعیت‌های زیادی برای این تیم از دست رفت.

نکته عجیب و جالب توجه پیرامون این بازی اینکه با توجه به ناآماده بودن چمن ورزشگاه خانگی نفت مسجد سلیمان، هنوز ورزشگاه جایگزینی برای برگزاری این دیدار معرفی نشده است اما طبق خبرهای غیر رسمی، احتمالاً این دیدار در اهواز و ورزشگاه خانگی فولاد یعنی فولاد آرِنا برگزار خواهد شد.

سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که محروم یا مصدومی برای این دیدار ندارد و همه بازیکنان در دسترس محرم نویدکیا خواهند بود. با این حال به احتمال زیاد نویدکیا دست به ترکیب برنده بازی قبل نمی‌زند و بدون تغییر به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

مسعود پورمحمد، علیرضا دغاغله، سجاد عاشوری، مهران امیری، کرار جاسم، میثم نقی زاده، مجید عیدی، مهرداد هدایتیان، مجتبی لطفی و محمد طیبی

ترکیب احتمالی سپاهان:

کریستوفر کنت، محمد نژاد مهدی، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 530801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.