آنجلوتی: ال کلاسیکو همیشه خاص است حتی بدون مسی، رونالدو و راموس!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بازی مقابل بارسلونا را همیشه جذاب میداند حتی اگر بازیکنان بزرگی مثل لیونل مسی، کریس رونالدو و سرخیو راموس در آن حاضر نباشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرداشب - یکشنبه ۲ آبان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یکی از نکات امیدوار کننده که ال کلاسیکو را جذاب می‌کند پرشدن ورزشگاه نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع بیماری کرونا است. تمام ۱۰۰ هزار بلیط این بازی توسط مقامات کاتالان به فروش رفته است.

لحظاتی پیش کنفرانس خبری پیش از بازی این دو تیم هم برگزار شد که در ادامه صحبت‌های کارلو آنجلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را می‌خوانید:

آنجلوتی گفت: ال‌کلاسیکو برای همه بازی خاصی می‌شود، ما آماده این بازی خاص هستیم، به تمام بازیکنان دستورالعمل کارشان داده شده است.

کارلتو در خصوص ترکیب تیمش گفت: به شما در این مورد چیزی نخواهم گفت، هنوز با بازیکنان هم صحبتی نکردم، در این مورد فردا تصمیم می‌گیریم

سرمربی رئال در خصوص بازگشت کارواخال و ادن هازاد از مصدومیت هم اظهار داشت: هازارد احساس خوبی دارد، او به خوبی مثل کارواخال تمرین می‌کند، اما سخت است که بگویم که فردا فیکس خواهد بود. بازیکنان مهم ما برگشته‌اند؛ مثل کروس، مندی، مارسلو… اما هنوز باید یکسری چیزها را بهبود ببخشیم.

آنجلوتی در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنان می‌آیند و می‌روند اما این دو تیم یعنی رئال و بارسا تا آخر برای جام رقابت می‌کنند. بله، درست است که من تا الان در نیوکمپ پیروز نشده‌ام، فکر می‌کنم وقتش رسیده که این اتفاق رخ بدهد. نمی‌توان گفت ۳ امتیاز گرفتن از بارسا الان مهم‌ترین چیز است، هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقیمانده، اما این بازی فقط ۳ امتیاز دارد.

مرد ایتالیایی در پاسخ به این سوال که چه تیمی شانس بیشتری برای برد دارد؟ گفت: نمیدانم، بارسلونا در بازی‌های اخیرش عملکرد خوبی داشته اما نمی‌شود گفت شانس کدام تیم بیشتر است.

وی در خصوص وینیسیوس و فاتی هم بیان داشت: هر دو بازیکن جوان هستند و می‌توانند پیشرفت زیادی در دوران حرفه‌ای خودشان داشته باشند، بازی‌های خوب زیادی در جهان وجود دارد اما ال‌کلاسیکو همیشه خاص است کریستیانو و مسی رفتند اما به جای آنها بازیکنان دیگری خواهند آمد.

سرمربی رئال در مورد نقش والورده در سیستم ۳-۳-۴ هم اظهار داشت: مشخص است، او یک هافبک است، ما نمی‌توانیم شخصیت بازیکنان خود را تغییر بدهیم.

کارلتو در خصوص ال کلاسیکو بدون مسی هم گفت: آنها (بارسا) بازیکنان خوبی دارند، مخصوصاً بازیکنان جوان، این همیشه بازی سختی است.

آنجلوتی در پایان خاطر نشان کرد: کاری که مقابل شاختار انجام دادیم شاید مقابل بارسا جواب ندهد، چون استایل بازی کردن دو تیم فرق دارد، میدانم که ال‌کلاسیکو بازی خاصی برای ما، بارسلونا و کل فوتبال اسپانیاست، تمام تلاشمان این است که روی اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد تمرکز کنیم، یک استراتژی خوب داشته باشیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ال‌کلاسیکو همیشه بازی خاص و مهمی است، حتی اگر راموس، کریستیانو و مسی در آن نباشند.

کد خبر 530794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.