کومان: رئال با تجربه تر است؛ فشاری روی من نیست

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید اعلام کرد از سوی باشگاه حمایت میشود و برای پیروزی در ال کلاسیکو تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرداشب - یکشنبه دوم آبان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یکی از نکات امیدوار کننده که ال کلاسیکو را جذاب می‌کند پرشدن ورزشگاه نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع بیماری کرونا است. تمام ۱۰۰ هزار بلیط این بازی توسط مقامات کاتالان به فروش رفته است.

لحظاتی پیش کنفرانس خبری پیش از بازی این دو تیم هم برگزار شد که در ادامه صحبت‌های رونالد کومان سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا را می‌خوانید:

کومان گفت: درست است که ما دو بازی را اخیر لیگ و اروپا را برابر حریفانمان برده‌ایم، احساسات خوبی داریم. ما می‌خواهیم یک بازی عالی ارائه بدهیم و به هواداران نشان دهیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. ما در کنار هوادارانمان بازی می‌کنیم. اگر ببریم می‌توانیم از رئالی‌ها جلو بزنیم.

وی ادامه داد: بازی بزرگی در پیش است. ما خیلی هیجان زده‌ایم. مطمئناً یک جو عالی فردا در نیوکمپ وجود خواهد داشت. ما می‌توانیم نشان بدهیم که در مسیر درستی هستیم. بدون ترس بازی می‌کنیم و میدانیم که می‌توانیم برنده از زمین خارج شویم. ما انتظار هوادارن زیادی را داریم و می‌خواهیم بارسایی‌ها را خوشحال کنیم.

وی افزود: برای ال‌کلاسیکو هیچ تیمی از پیش برنده نیست. من نمیدانم هواداران به ما امید دارند یا خیر. ولی ما به خودمان اعتماد داریم و بازی هم در خانه‌ی خود ما انجام می‌شود. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام داریم. این تیم نسبت به بازی مقابل بایرن تغییر کرده است.

کومان درخصوص وضعیت آلبا مدافع چپ بارسا هم گفت: آلبا از قبل ناراحتی داشت، او دیروز با ما تمرین نکرد ولی امروز در تمرینات حضور داشت و بدون مشکل تمرین کرد و برای بازی فردا آماده خواهد بود.

سرمربی بارسا؛ به سوال مقایسه‌ی آن‌سو فاتی وینیسیوس هم اینگونه جواب داد: بازی فردا یک رقابت برای نشان دادن اینکه کدام بازیکن بهتر است، نیست. آن‌سو و وینیسیوس دو بازیکن جوان هستند که هردو نیاز به پیشرفت دارند. باید به آن‌سو اجازه بدهیم که در آرامش به آمادگی کامل برسد. نباید او را مسئول نتیجه تیم کنیم، بلکه کل تیم مسئول هستند. آن‌سو بازیکنی است که می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. در مورد وینیسیوس هم صحبت نمی‌کنم چون او بازیکن تیم من نیست

سرمربی هلندی در خصوص اینکه آیا ال‌کلاسیکوی فردا یک آزمون است؟ تصریح کرد: بازی فردا برای لالیگا تعیین کننده نیست. هر دو تیم بازی‌های زیادی تا انتهای فصل دارند. من میدانم کدام چه کسی تیم بهتری دارد. آن‌ها بازیکنان با تجربه تری دارند و در ضد حمله خیلی خوب کار می‌کنند. ما هم بازیکنان با تجربه در تیم داریم. فکر می‌کنم کم و بیش بارسا و رئال در این فصل به هم شبیه هستند.

سرمربی بارسا در پاسخ به این سوال که ️ال‌کلاسیکوی فردا در آینده او تأثیر دارد؟ اظهار کرد: احساس می‌کنم از سوی باشگاه حمایت میشوم، اما میدانم که همیشه آینده‌ام به نتایج بستگی دارد. به نظرم رئیس نباید قبل از هر بازی بگوید که از من حمایت می‌کند. او یک بار این موضوع را به طور واضح گفته و از قبل برای همه مشخص شده است. فکر می‌کنم فشار بیش از حدی برای بازی فردا روی من نیست. من اهمیت ال‌کلاسیکو را میدانم. من در ال‌کلاسیکو برنده شده‌ام، باخته‌ام و گل زده‌ام. میدانم جو این‌طور بازی‌ها به چه شکلی است اما مهم است که از این بازی لذت ببرم، مخصوصاً اینکه این اولین ال‌کلاسیکوی من روی نیمکت نیوکمپ در کنار هواداران است. ما و رئال نمی‌توانیم یکدیگر را غافلگیر کنیم. ما از هم شناخت داریم و میدانیم که چطور قرار است بازی کنیم.

کد خبر 530792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.