گرمخانه شهرداری زنجان به زودی اقدام به پذیرش می‌کند

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان، از ایجاد گرمخانه شهرداری تا حدود یک ماه دیگر خبر داد و گفت: تنها مشکل، تامین اعتبار مورد نیاز برای تهیه غذا برای افراد ساکن است.

به گزارش ایمنا، سجاد خان‌مرادی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی گرمخانه شهرداری، اظهار کرد: در سال‌های گذشته شهرداری اقدام به جمع‌آوری افراد بی‌خانمان کرده و پس از طی مراحل قانونی، این افراد تحویل مراکز نگه‌داری موقت بهزیستی می‌شد.

وی افزود: این اقدام همچنان ادامه دارد ولی شهرداری فضای دیگری را تدارک دیده است که با راه‌اندازی این مکان، افراد بی‌خانمان می‌توانند شب در این مرکز پذیرش شده و یک وعده غذای گرم دریافت کنند و صبح نیز ترخیص خواهند شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه همه امکانات برای راه‌اندازی گرمخانه شهرداری واقع در محل بهشت زهرا (س) فراهم است، خاطرنشان کرد: مشکلی که باعث تعلل در راه‌اندازی این مرکز شده، مربوط به تأمین اعتبار در راستای خرید آذوقه برای وعده شام است که با اختصاص آن بلافاصله این محل برای ارائه خدمات راه‌اندازی خواهد شد.

خان مرادی با تاکید بر اینکه در این مرکز فقط مرد پذیرش خواهد شد، تصریح کرد: زنان بی‌خانمان طبق روال گذشته تحویل بهزیستی خواهند شد. همچنین پروتکل‌های بهداشتی برای ممانعت از شیوع کرونا در این محل لحاظ می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 530772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.