عزم جهادی شهرداری برای اتمام پروژه‌های عمرانی

شهردار شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال قرار داریم باید با عزمی جهادی و همکاری و همیاری همه همکاران، پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام رسانده و تقدیم شهروندان فهیم کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهین شهر، مسعود عارفیان به بیش از ۳۰ پروژه فعال بزرگ و کوچک شهرداری در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها نظیر پروژه عظیم متروی شاهین شهر– اصفهان مستلزم زمان مناسب برای احداث است ولی بقیه پروژه‌های عمرانی را سعی خواهیم نمود علی رغم شرایط سخت اقتصادی در موعد مقرر احداث نمائیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز در حال انعقاد قرارداد و مناقصه دیگر پروژه‌های عمرانی در شهر هستیم، خاطرنشان کرد: ان شاء الله با کمک مسؤولان، همیاری همکاران و مساعدت اعضای شورای اسلامی شاهین شهر بتوانیم آنان را اجرا کنیم.

شهردار شاهین شهر تصریح کرد: شفافیت و صداقت، امانت داری و درست کاری، مبارزه با فساد و بی عدالتی، شایسته گزینی، برنامه ریزی در راستای تحقق بیانیه گام دوم با عنایت به چهارچوب وظایف و تکالیف شهرداری‌ها، توجه ویژه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حداکثر تلاش ممکن برای تعامل و تحقق برنامه‌های شورای اسلامی شهر، تحقق در تعالی سازمانی و آموزش کارکنان، تکریم ارباب رجوع، توجه به معاش کارکنان شهرداری و ارتقا سطح مشارکت شهروندان در اداره شهر، از اصول کاری من است‌.

عارفیان گفت: از همکاران خدوم و زحمتکش درخواست دارم ضمن دوری از مسائل متفرقه با نهایت تمرکز و جدیت در کار برای تکریم ارباب رجوع تلاش کنند.

وی با بیان اینکه برای خدمت به شهروندان عزیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد، تاکید کرد: بنده معتقدم با توکل بر خداوند متعال، همیاری و مساعدت همکاران و مسؤولان و اراده قوی و مستحکم می‌توان در شرایط سخت بر مشکلات پیش رو فائق آمد.

کد خبر 530768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.