عصرانه خبری شهرهای ایران در اول آبان ماه

در این بسته خبری از نصب برج‌های بلند نوری در بجنورد تا ارزیابی آتش‌نشانان شهرکردی و چشم اندار توسعه شهر بروجرد را بخوانید.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اعزام آتش نشانان اسلامشهری برای مهار حریق گسترده مجتمع صنعتی طبیعت

کوشا کلانتری، معاون عملیات و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اسلامشهر در خصوص این خبر گفت: با حضور نیروهای عملیاتی در محل مشاهده شد حریق گسترده، بخش عمده مجتمع را فرا گرفته بنابراین پس از برگزاری جلسه و تشکیل تیم فرماندهی مدیریت و اطفا ضلع شمالی و تأمین آب و عملیات آبرسانی بر عهده آتش نشانان اسلامشهر قرار داده شد و نیروهای عملیاتی اعزامی در مدت زمان قریب به ۳۰ ساعت با همکاری عوامل آتش نشانی تهران، ساوه، مامونیه، آتش نشانان شهرک‌های صنعتی اقماری و آتش نشانان شرکت طبیعت موفق شدند شعله‌های سرکش آتش را مهار کنند و در نهایت پس از اطمینان از عدم توسعه حریق محل را جهت عملیات لکه گیری تحویل آتش نشانان شرکت دادند.

نصب برج‌های نوری پایه بلند در بوستان الهیه بجنورد

هدایتی، رئیس اداره تأسیسات خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: متأسفانه بارها شاهد سرقت کابل‌ها و لامپ‌های روشنایی در پارک الهیه بودیم که با خطر جدی برای امنیت شهروندان مواجه می‌شدیم لذا به منظور تأمین امنیت شهروندان در استفاده از فضاهای ورزشی و بازی پارک الهیه، شهرداری روال کاری خود در تأمین روشنایی را تغییر داد و اقدام به نصب برج‌های نوری پایه بلند کرد.

برگزاری جلسه بررسی مشکلات روستای آشنستان

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از برگزاری جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات حوزه حمل و نقل روستای آشنستان واقع در محور اقبال شرقی خبر داد.

تدوین سند چشم اندار پنج ساله برای توسعه و پیشرفت بروجرد

یحیی عیدی، شهردار بروجرد گفت: سند چشم اندار پنج ساله برای توسعه و پیشرفت برای توسعه و پیشرفت شهر تدوین می‌شود.

ارزیابی عملکرد آتش‌نشانان شهرکرد

محمدتقی جاپلقی، شهردار شهرکرد در قالب مانور فرضی توسط ایستگاه‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سرعت‌عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش‌نشانی را مورد ارزیابی قرار داد.

برگزاری مراسم معارفه سیدحسن میر فانی شهردار نیشابور

این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اعضای شورای اداری شهر نیشابور در فرهنگسرای سیمرغ برگزار شد و در ادامه اعضای پارلمان شهری و جمعی از مدیران شهرداری با حضور در دفتر شهردار، برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت کردند.

استخدام بی رویه، عامل عقب افتادن ۱۸ ماه حقوق کارگران آبژدان

مهرانگیر خدادادی آرپناهی، سرپرست شهرداری آبژدان گفت: استخدام بی رویه در سنوات گذشته سبب عقب افتادن حقوق کارکنان شرکتی شده است.

به کارگران شهرداری خاش مساعده پرداخت شده است

مهدی شهنوازی، شهردار خاش با بیان اینکه شهرداری خاش نسبت به بقیه شهرداری‌های استان حقوق‌های کارگرانش خیلی زودتر پرداخت می‌شود، گفت: ما حقوق تیر ماه را کلاً تسویه کرده‌ایم و برای نیروهای خدمات شهری در ۲ ماه مرداد و شهریور ۵۰۰ میلیون مساعده به کارگرانی که مشکل داشتند پرداخت کردیم.

شهردار دزفول معارفه شد

طی آئینی با حضور مسئولان شهری «سید محمدحسن عیسی زاده» به‌عنوان شهردار دزفول معارفه شد.

لزوم ارتقای کیفیت زندگی شهروندان مهدی‌شهر

علیرضا شربت‌دار، شهردار جدید مهدی‌شهر گفت: در این دوره با نگاهی نو به برای رسیدن به مرحله حکمروایی شهری که کمال مدیریت شهری است تلاش می‌کنیم.

کد خبر 530764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.