فرهنگسراهای بندرعباس بازگشایی شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به بهبود وضعیت کرونا، فرهنگسراها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

حامد رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اکنون در مرحله نام نویسی دوره‌های آموزشی هستیم، اظهار کرد: استقبال، بیشتر از چیزی بوده که ما برنامه‌ریزی کردیم، زیرا مردم این اشتیاق را دارند که همه چیز را تمام و کمال در آموزش حضوری ببینند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: برنامه‌ریزی شهرداری بندرعباس و سازمان فرهنگی ورزشی نیز بر این است که اگر شرایط کرونایی اجازه دهد تمام کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کند، بنابراین امیدواریم با حمایت مجموعه شهرداری بتوانیم در راستای تکمیل تجهیزات فرهنگسراها اقدام کنیم تا با حداکثر ظرفیت از فرهنگسراها بهره‌برداری کنیم.

رضوانی در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزشی، ادامه داد: این سازمان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ای را در طول سال انجام می‌دهد، امسال نیز برنامه‌ریزی به این صورت است تا از ظرفیت طلایی آموزش استفاده کنیم و به اقشار مختلف جامعه آموزش دهیم. سازمان از سال گذشته دوره آموزشی "کنترل آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان شهرداری" برگزار شد؛

وی تاکید کرد: این دوره آموزشی برای کارکنان صرفاً به دلیل اینکه کارمند شهرداری هستند، برگزار نشده بلکه با توجه به اینکه کارکنان شهرداری ساکنان شهر بندرعباس هستند، این دوره آموزشی برنامه‌ریزی شد، زیرا معتقدیم اگر بتوانیم سطح آموزشی کارکنان را ارتقا دهیم می‌توانند تأثیر خوبی در شهر داشته باشند؛ با توجه به پراکندگی محل سکونت آنها، این تأثیرگذاری پراکندگی خاص خود را نیز در جامعه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دوره‌های آموزشی موفق، دوره آموزشی کنترل خشم در مدیریت تخلفات شهرداری بندرعباس است که با توجه به ضرورتی که کنترل خشم برای آنها در این مدیریت دارد، این دوره را برگزار کردیم.

کد خبر 530745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.