رونالدو: با قهرمانی دهان منتقدانم را می‌بندم! 

ستاره پرتغالی منچستریونایتد از رویاهایش با منچستر صحبت کرده و پاسخ محکمی نیز به منتقدانش داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، بازگشت رونالدو به منچستریونایتد در آخرین مهلت نقل و انتقالاتی با استقبال پرشوری مواجه شد و ششمین گل او برای شیاطین سرخ و نجات یونایتد در آخرین بازی لیگ قهرمانان، در صدر همه کارهای بزرگی بوده که رونالدو از ابتدای فصل برای این تیم انجام داده است.

با این حال، شرایط ناپایدار و روزهای سخت منچستر یونایتد نتوانسته برنده پنج بار توپ طلا را از انتقادات مصون نگه دارد. داده‌های ارائه شده درباره میزان مشارکت رونالدو در کارهای دفاعی، این بازیکن ۳۶ ساله را در انتهای جدول مهاجمان لیگ برتر قرار داده و عملکرد بد سولسشر و منچستریونایتد، کام رونالدو را هم تلخ کرده است.

رونالدو راجع به انتقادات کنونی گفته است: می‌دانم که تیم در زمان دفاع به کمک من احتیاج دارد. اما نقش من در باشگاه، کمک به تیم برای پیروزی و گلزنی است. به این ترتیب کارهای دفاعی هم بخشی از کار من است. اما راستش را بخواهید من ۳۶ ساله هستم، من همه چیز را برنده می‌شوم و بنابراین نگرانی‌ای راجع به افرادی که درباره من انتقاد می‌کنند ندارم.

ستاره پرتغالی افزود: شب‌ها به راحتی می‌خوابم. هیچ مشکلی با شرایطم ندارم و وجدان من کاملاً راحت است. منتقدان می‌توانند به کار خودشان ادامه دهند اما من با قهرمانی و بردن جام‌ها دهان آن‌ها را می‌بندم. انتقادات همیشه بخشی جدایی ناپذیر از این حرفه بوده است و مشکلی با آن ندارم.

وی با اشاره به انرژی بالا و امیدواری زیادش به روزهای باقی مانده از دوران فوتبالی خود اظهار کرد: "فکر می‌کنم مسئله اصلی این است که از فوتبال لذت می‌برم و هنوز از بازی کردن خوشحالم. مهم نیست که چقدر در حرفه ام به پیروزی رسیده‌ام. همه چیز را برنده می‌شوم اما هنوز انگیزه دارم. من در فصل جدیدی از زندگی خود هستم. اینجا هستم تا برای پیروزی تلاش کنم و فکر می‌کنم منچستر نیز باید در همین سطح باشد و برای بردن و پیروز شدن تلاش کند.

کریس رونالدو در پایان تصریح کرد: همه من را می‌شناسند. همیشه این‌طور بوده‌ام و با افزایش سن تغییر نمی‌کنم. همیشه ۱۰۰ درصد خودم را برای این باشگاه می‌دهم. منتقدان نمی‌خواهند به من اعتبار به دست آوردن و کسب چیزهای خوب را بدهند؛ آنها همیشه نکات بد و منفی را پیدا می‌کنند اما این برای من یک مشکل نیست. زندگی یک درس ثابت است و من هنوز با اشتباهاتم یاد می‌گیرم و سعی می‌کنم در آینده پیشرفت کنم.

کد خبر 530714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.