صلاح: دوست دارم در لیورپول از فوتبال خداحافظی کنم

وینگر مصری لیورپول از شرایط خوبش در لیورپول و روزهای زیبایی که در این باشگاه سپری می کند، صحبت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، محمد صلاح گفته که دوست دارد تا پایان دوران حرفه‌ای خود در لیورپول بماند، با این حال وی افزود که این مسئله در اختیار او نیست و اتفاقات جانبی دیگری هستند که ممکن است بر تصمیمات آینده تأثیر بگذارد.

بازیکن مصری لیورپول که احتمالاً این روزها و با مربیگری یورگن کلوپ در اوج دوران حرفه‌ای به سر می‌برد تا ژوئن ۲۰۲۳ با این تیم قرارداد دارد و امیدوار است تا قراردادش تمدید شود و بتواند در جمع قرمزهای آنفیلد باقی بماند. اگرچه لیورپول ممکن است در آینده به دنبال یک مهاجم جایگزین باشد، اما صلاح اشاره کرده است که نمی‌تواند خود را در حالی که مقابل لیورپول مسابقه می‌دهد، تصور کند.

محمد صلاح در مصاحبه اخیر خود راجع به شرایطش در لیورپول گفته: اگر از من بپرسید، دوست دارم تا آخرین روز دوران فوتبالم اینجا بمانم. با این حال این مسئله کاملاً در اختیار من نیست و نمی‌توانم بیشتر از این صحبتی بکنم. همه چیز بستگی به خواسته‌های باشگاه دارد، نه به من. در حال حاضر من نمی‌توانم خودم را در مقابل لیورپول تصور کنم. این تصویر ذهنی باعث ناراحتیم می‌شود.

بازیکن مسلمان و محبوب لیورپول افزود: صحبت درباره ترک تیم برایم دشوار است و واقعاً من را ناراحت می‌کند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه چیزی در سرنوشت جای گرفته است. با این وجود مشخصاً نمی‌توانم تصور کنم که روزی در مقابل لیورپول مسابقه می‌دهم.

ستاره مصری در این فصل تا کنون ۱۲ گل در ۱۱ بازی به ثمر رسانده و در همه بازی‌های خود به جز یکی از ۸ بازی در لیگ برتر موفق به گلزنی شده است. عملکرد بسیار درخشان این بازیکن تحسین کلوپ، هم تیمی‌هایش و حتی هواداران را برانگیخته و بی شک روزهای درخشان او می‌تواند تا چندین سال دیگر نیز در لیورپول ادامه داشته باشد.

کد خبر 530711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.