شبکه نمایش خانگی دوباره جان می‌گیرد

این روزها تعداد سریال‌های در حال تولید برای شبکه نمایش خانگی رو به افزایش است و به نظر می‌رسد که این شبکه با آغاز پخش سریال های جدید به زودی جانی دوباره می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نماوا و فیلیمو به عنوان دو رقیب در کشاکش معرفی آثار اختصاصی خود هستند و در این میان فیلم‌نت هم علی‌رغم تولیدات کمتر با چند نام سرشناس فعالیت خود را آغاز کرده است. نماوا در ادامه مسیر خود همچنان به جذب نام‌های بزرگ برای سریال سازی ادامه می‌دهد. سریال رضا عطاران از وسوسه برانگیزترین تولیدات این پلتفرم است. طبق اخبار منتشر شده «قیف» محسن امیریوسفی و «مترجم» بهرام توکلی، «نوبت لیلی» روح‌الله حجازی و «شبکه مخفی زنان» افشین هاشمی، «آکتور» نیما جاویدی با بازی نوید محمدزاده و «عتیقه‌ها» به کارگردانی سروش صحت از جمله این فیلم‌ها است.

«یاغی» محمد کارت و «جیران» حسن فتحی دو محصول مطرح در حال فیلم‌برداری فیلیمو است. «بی گناه» مهران احمدی، «ساخت ایران ۳» بهمن گودرزی، «جزیره» سیروس مقدم نیز از دیگر فیلم‌های این پلتفرم است. از تولیدات پیشین این پلتفرم نیز ساخت فصل دوم «می خواهم زنده بمانم» قطعی شده است.

در ادامه به معرفی برخی از این سریال‌های در حال تولید خواهیم پرداخت:

نوبت لیلی

سریال «نوبت لیلی» از جدیدترین آثار پلتفرم نماوا است که پخش آن به زودی آغاز می‌شود. این سریال رازآلود و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی روح الله حجازی تولید شده است. سریال نمایش خانگی «نوبت لیلی» اولین سریال روح الله حجازی محسوب می‌شود که پیش از این فیلم‌هایی چون «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» (۱۳۹۱)، «مرگ ماهی» (۱۳۹۳)، «اتاق تاریک» (۱۳۹۶) و «روشن» (۱۳۹۹) را کارگردانی کرده بود.

در سریال «نوبت لیلی» بازیگرانی چون مریلا زارعی، محمدامین شعرباف، لاله مرزبان و حمید فرخ نژاد نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه سریال نوبت لیلی آمده است:

«لیلی که اتفاقات شوم زمان کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد.»

شبکه نمایش خانگی دوباره جان می‌گیرد

جیران

سریال «جیران» جدیدترین سریال تاریخی عاشقانه حسن فتحی است؛ وی یکی از معدود کارگردان‌هایی است که سابقه درخشانی در ساخت آثار تاریخی عاشقانه دارد. «پهلوانان نمی‌میرند»، «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و «شهرزاد» از جمله این سریال‌ها است که هر کدام در زمان پخش با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. حال پس از گذشت چند سال فتحی به سراغ ساخت سریال «جیران» در نمایش خانگی رفته است.

در خلاصه داستانی که از طرف روابط عمومی سریال منتشر شده، آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بروید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد»

نام بازیگران محبوب متعددی برای نقش‌آفرینی در سریال «جیران» منتشر شده است. از این بین حضور بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیر جعفری و مریلا زارعی قطعی است.

شبکه مخفی زنان

«شبکه مخفی زنان»، سریال ایرانی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. این سریال در ژانر کمدی و اجتماعی تولید می‌شود.

هاشمی پیش از این سابقه کارگردانی در فیلم‌های «خداحافظ دختر شیرازی» و «پسران دریا» را داشته است. سریال «شبکه مخفی زنان» که از پر بازیگرترین محصولات شبکه نمایش خانگی است داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی در سال ۱۳۰۰ روایت می‌کند.

لیلا حاتمی، احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سیامک انصاری، لیلا زارع، حمید فرخ نژاد، مهدی هاشمی از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

شبکه نمایش خانگی دوباره جان می‌گیرد

جزیره

«جزیره» سریالی به کارگردانی سیروس مقدم است که در جزیره کیش تولید شده است. با وجود اینکه سیروس مقدم را بیشتر با آثار کمدی و جنایی می‌شناسیم، اما این بار به سراغ موضوعی رفته که برای او یک تجربه جدید محسوب می‌شود.

داستان سریال «جزیره» در مورد دختر بسیار جسوری به نام صحرا است که شغل خبرنگاری را در پیش گرفته و نوعی شکست عشقی را تجربه کرده است. او برای انتقام از خانواده شاهنگ که معشوقه پیشین او بوده وارد دنیای تجارت می‌شود و بازی خطرناکی را شروع می‌کند.

بازیگران سریال «جزیره» عبارتند از: السا فیروزآذر، امیر کاظمی، امیر مقاره، بهنام تشکر، حسام منظور، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، شادی مختاری، علی سرابی، غزل شاکری، کاظم سیاحی، محمدرضا فروتن، میترا حجار، مینا وحید، هنگامه قاضیانی.

از حواشی جالب این سریال حضور امیر مقاره خواننده پاپ ایران است که با نام هنری ماکان بند فعالیت دارد، این نخستین حضور وی در یک اثر سینمایی است.

ساخت ایرا ن ۳

سریال «ساخت ایران» از سریال‌های موفق و پرطرفداری است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمد حسین لطیفی از طریق شبکه پخش خانگی، پخش شد. پس از موفقیت و استقبالی که از فصل اول این سریال از جانب مخاطبان صورت گرفت در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ فیلمبرداری فصل دوم این سریال به کارگردانی برزو نیک نژاد انجام شد و حالا پس از گذشت دو سال از پخش فصل دوم این سریال فصل سوم آن ساخته خواهد شد.

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی «ساخت ایران ۳» در جزیره قشم انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در کشور آفریقا بوده که به مدت چهار ماه طول کشیده است.

بازیگران سریال «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی از هنرمندان برجسته ای چون امین حیایی و مجید صالحی و بهرنگ علوی تشکیل شده اند.

کد خبر 530688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.