از احکام سنگین قضائی برای مدیران تا خودسوزی فرزند شهید

به دلیل استخدام‌های فله‌ای ابتدا احکام سنگینی مانند شلاق برای برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد صادر گردید و دست آخر این اتفاق ناخوشایند خودسوزی رخ داد تا بار دیگر نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.

به گزارش ایمنا، استخدام‌های فله‌ای، طایفه‌ای و منطقه‌ای در هشت سال اخیر نهایتاً به خودسوزی یک فرزند شهید در یاسوج ختم شد استخدام‌هایی که با انجام آن‌ها آبروی استان کهگیلویه و بویراحمد به سخره گفته شد. به دلیل همین استخدام‌ها ابتدا احکام سنگینی مثل شلاق برای برخی مدیران استان صادر گردید و دست آخر این اتفاق ناخوشایند خودسوزی رخ داد تا بار دیگر نام کهگیلویه و بویراحمد بر سر زبان‌ها بیفتد.

مدیرکل سابق بنیاد شهید استان که توسط قاضی‌زاده هاشمی عزل شده توپ را به زمین جهاد کشاورزی انداخته و استدلال‌هایی آورده که این دستگاه قرارداد مرحوم روح‌الله پرازیده را لغو کرده است.

الیاس تاج‌الدینی در همین زمینه گفت: طرح کارورزی یک طرح موقت است و مرحوم پرازیده حتی قبل از اتمام دوره کارورزی، جهاد کشاورزی را ترک کرد و بعد از آن هم هیچ درخواست اشتغالی نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاریخ اتمام کارورزی مرحوم پرازیده ۱۷ فروردین ۹۷ است که بنده حدود ۴ ماه بعد مسئولیت گرفتم.

تاج‌الدینی در ادامه صحبت‌هایش به صحبت‌های اخیر مدیرکل سابق بنیاد شهید اشاره کرد و توضیح داد: اگر واقعاً آقای موسوی این حرف‌ها را زده باشد و رسانه‌ها شیطنت نکرده باشند، باید بگویم آقای موسوی در این شرایط دنبال فرافکنی و عدم پاسخگویی در محاکم قضائی است و برای همین، جهاد را مقصر قلمداد می‌کند.

وی گفت: بنیاد شهید مرحوم پرازیده را به عنوان کارورز معرفی کرده که بعد از اتمام دوره کارورزی طبق قانون فعالیت آن‌ها به پایان می‌رسد و معلوم نیست که مدیرکل معزول بنیاد شهید کدام قرارداد را می‌گوید لغو کردند؛ اصلاً قراردادی نبوده و حتی حقوق این افراد کارورز را خود بنیاد شهید پرداخت می‌کرد.

تاج‌الدینی اضافه کرد: طبق صورتجلسه‌ای که در دوره مدیریت من هم نبود، قرار شد بنیاد شهید مجوز استخدام آن‌ها را بگیرد که این اتفاق نیفتاد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد خود را مدیون خانواده شهدا دانست و اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای اشتغال و رفاه این قشر گرانقدر دریغ نخواهم کرد.

وی به مدیرکل عزل شده بنیاد شهید توصیه کرد که بدون سند و مدرک حرف نزند هر چند گویا برخی رسانه‌ها صحبت‌های او را تحریف کردند.

منبع: فارس

کد خبر 530667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.