پنجشنبه یک عضو شورای شهر اصفهان چگونه گذشت؟

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شلوغی برنامه‌ها سبب شد عزیزانی که متقاضی گفت و گو با بنده بودند را در بین این جلسات و گاهاً به صورت تلفنی و حتی در خودرو ملاقات کنم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد شامگاه گذشته (جمعه) در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"اگر از من بپرسید که پنج شنبه خود را چطور گذراندید اینگونه روایت می‌کنم:

آخرین پنج‌شنبه اولین ماه فصل زیبای پاییز از ساعت ۶ تا ۱۸ را در جلسات، ملاقات با مردم و پیگیری امور مربوط به شهر گذراندم.

از روز اول شروع فعالیتم در شورا سعی دارم با بازدید از مجموعه‌های زیر نظر شهرداری و شنیدن نظر مسئولین و استفاده‌کنندگان از امکانات آن مجموعه‌ها، بیشتر با معضلات، شرایط، نیازها و احیاناً پیشنهادات و انتقاداتشان آشنا شوم.

به نظرم این کار برای تصمیم‌گیری بهتر و تخصصی‌تر پیرامون زیرمجوعه‌های شهرداری به شدت لازم و کاربردی است.

یکی از این مجموعه‌ها که پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه از آن بازدید داشتم، نقاهتگاه حیات وحش صفه بود. (احتمالاً بعداً پیرامون این نقاهتگاه و داستان‌هایش بیشتر خواهم گفت)

حضور در دیدار مشترک مدیریت شهری با مدیران مجتمع فولاد و تبادل نظر پیرامون مسائل مرتبط، بازدید مشترک مدیران شهری از خط دوم مترو در ایستگاه کهندژ و پیگیری حل مناقشات پیمانکار و کارفرما و حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی و جمع با صفای دانش آموختگان اصفهانی دانشگاه امام صادق علیه السلام مابقی زمان روزم را به خود اختصاص داد.

اما روایت دیدارهای مردمی هم شاید برایتان جالب باشد. شلوغی برنامه‌ها سبب شد عزیزانی که متقاضی گفت و گو با بنده بودند را در بین این جلسات و گاهاً به صورت تلفنی و حتی در خودرو ملاقات کنم‌.

البته این سبک ملاقات‌ها (ملاقات خودرویی) قبلاً هم مرسوم بوده چرا که سبب سرعت بیشتر کارها خواهد شد.

پ ن ۱: در دیدار با مدیران فولاد بر اتخاد برنامه اقدام راهبردی مشترک تاکید شد. اگر علاقمند هستید در ایمنا بخوانید. امیدوارم این دیدار مبدا تحولی عظیم در شهر باشد.

بیشتر بخوانید:

پ ن ۲: امیدوارم از نشست‌ها و جلساتی که داریم و دانستن آن حق مردم است، بیشتر بتوانم و وقت کنم که روایت کنم. چرا که به اشتراک گذاری آنها سبب می‌شود دیدگاه‌های متخصصان و نخبگان مرتبط با هر موضوع را (به تبع انعکاس موضوع) دریافت کنیم.

پ ن ۳: نیم روز اول جمعه هم دست کمی از تمام روز پنج شنبه نداشت. ولی خدا رو شکر بعد از ظهر جمعه فرصتی برای همراهی با خانواده دست داد.

پ ن ۴: دیگر همکارانم نیز تقریباً روایت‌هایی شبیه به همین روایت‌ها را از صبح علی الطلوع تا بعد از غروب در اکثر روزها دارند. امیدواریم که خداوند متعال خیر و برکتی بر این پُرکاری ابتدایی بدهد و بتوانیم تأثیر اندکی را در بهبود کارها بر جای بگذاریم. "

کد خبر 530649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.