۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
پیکه: فاتی هم سطح مسی نیست

جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا در خصوص دیدار با رئال مادرید صحبت هایی مطرح کرده و معتقد است آن ها باید لوس بلانکوس را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فردا شب - یکشنبه ۲ آبان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یکی از نکات امیدوار کننده که ال کلاسیکو را جذاب می‌کند پر شدن ورزشگاه نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع بیماری کرونا است. تمام ۱۰۰ هزار بلیط این بازی توسط مقامات کاتالان به فروش رفته است.

در آستانه‌ی این بازی، جرارد پی که مدافع قد بلند آبی اناری‌ها که همیشه کری خوانی‌ها و درگیری‌های او برای ریالی ها همراه با حاشیه بوده؛ راجع به این مسابقه صحبت‌هایی را انجام داده است.

پی که گفت: الکلاسیکو فراتر از یک بازی معمولی است و بردن الکلاسیکو به شما قدرت، شجاعت و اعتماد به نفس می‌دهد. اگر ما مادرید را شکست دهیم، می‌توانیم برای لیگ رقابت کنیم.

مدافع بارسا در خصوص اینکه ️آیا رئال مادرید شانس اول برد است؟ اظهار کرد: در الکلاسیکو هیچ تیمی شانس اول برد نیست، هر دو تیم مرحله بحرانی را پشت سر گذاشتند و با فرم خوبی به الکلاسیکو رسیدند.

پی که درمورد آنسو ️فاتی بازیکن جوان تیمش هم گفت: باشگاه‌هایی مانند بارسا و مادرید همیشه به بازیکن تعیین کننده متکی هستند، به خصوص پس از خروج لئو مسی. اما ما باید با یک بازیکن ۱۸ ساله واقع بین باشیم که نمی‌تواند مسئولیت آن را بر عهده گیرد. این خوب نیست.

بازیکن بارسا در خصوص کریم بنزما مهاجم رئال مادرید هم خاطر نشان کرد: بنزما هنگام خروج رونالدو فضای بیشتری در اختیار دارد، کریم همیشه نشان داده است که فراتر از یک گلزن است زیرا بازیکنی است که پاس می‌دهد و فضاها را باز می‌کند. طی سالهای گذشته شخصیت زیادی به دست آورده است. مواجهه با آن سرگرم کننده است.

این مدافع در خصوص اینکه ️آیا آلبا مدافع چپ بارسا فردا بازی می‌کند؟ هم تصریح کرد: جوردی در دفاع و حمله چیزهای زیادی به ما می‌دهد و ما هیچکس را نداریم که جایگزین او شود، امیدوارم او بازی کند. خوشبین هستم.

کد خبر 530638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.