مچ‌بند هوشمند شیائومی Mi Smart Band 6 NFC وارد بازار اروپا شد

شرکت شیائومی اخیرا مچ بند هوشمند جدید خود به نام Mi Smart Band 6 NFC را در بازار اروپا عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی در رویدادی که در اواسط ماه سپتامبر برگزار شد، مچ‌بند هوشمند خود را در کنار دیگر محصولات به صورت رسمی معرفی کرد. نسخه دیگر این گجت پوشیدنی که به فناوری NFC مجهز نیست از ماه مارچ عرضه شد، اما نسخه جدید مچ بند Mi Smart Band 6 از فناوری ذکر شده پشتیبانی می‌کند.

مچ بند ذکر شده دارای طراحی بسیار چشم گیر و ویژگی‌های قابل توجه است، به طوری که دارای سنسورهایی برای نظارت بر علائم حیاتی کاربران است. نسخه جدید محصول ذکر شده دارای یک میکروفون است و از دستیار صوتی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین از این طریق می‌تواند فرامین کاربران را اجرا کند و محتوای مورد نیاز آن‌ها را روی صفحه نمایش نشان دهد، اما نمی‌تواند صحبت کند.

تصاویر منتشر شده از محصول جدید شرکت شیائومی نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن بدون حاشیه است و قادر است سطح اکسیژن خون کاربران را اندازه‌گیری کند. این مچ بند هوشمند همانند نسل گذشته دارای یک بند سیلیکونی است که در چندین رنگ مشکی، نارنجی، زرد، زیتونی و آبی عرضه می‌شود. ابعاد آن ۱۲.۷ * ۱۸.۶ * ۴۷.۴ میلی متر و وزن آن ۱۲.۱ گرم است. به نظر می‌رسد که قیمت مچ بند هوشمند شیائومی Mi Smart Band 6 NFC به میزان ۵۴.۹۹ یورو است.

کد خبر 530637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.