بوسکتس: بردن ال کلاسیکو روحیه بخش است

سرخیو بوسکتس هافبک تیم فوتبال بارسلونا ابراز امیدواری کرده که برای بازی مقابل رئال مادرید ورزشگاه نیوکمپ پر شود

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرداشب - یکشنبه ۲ آبان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از هفته دهم لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ و با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز به مصاف هم می‌روند. این بازی از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

یکی از نکات امیدوار کننده که ال کلاسیکو را جذاب می‌کند پرشدن ورزشگاه نیوکمپ برای اولین بار بعد از شیوع بیماری کرونا است. تمام ۱۰۰ هزار بلیط این بازی توسط مقامات کاتالان به فروش رفته است.

در آستانه‌ی این بازی، سرخیو بوسکتس هافبک آبی اناری‌ها در خصوص ال کلاسیکو اظهار نظر کرده است و معتقد است باید عملکرد تیمش بهتر باشد تا به صدر جدول لالیگا نزدیک شوند.

بوسکتس گفت: بردن الکلاسیکو به ما اعتماد به نفس می‌دهد و به ما اجازه می‌دهد تا به صدر نزدیک شویم. فاصله چندانی با مادرید نداریم، تفاوت بین ما تنها دو امتیاز است و لیگ هنوز طولانی است. اما بردن الکلاسیکو برای سطح اعتماد به نفس مهم خواهد بود.

او ادامه داد: هم ما و هم مادرید در این فصل مطمئن بازی نکردیم. بازی آخرمان را باید قدرتمندتر ظاهر می‌شدیم. عملکرد ما باید بسیار بهتر باشد، عملکرد تیمی که می‌خواهد برای همه چیز رقابت کند. الکلاسیکو در حال حاضر متفاوت است، مربیان مختلف، بازیکنان مختلف، شیوه‌های مختلف بازی؛ اینها با هم تفاوت دارد.

هافبک تیم فوتبال بارسلونا در خصوص تفاوت فاتی و وینیسیوس؛ اظهار داشت: آنها بازیکنان حال و آینده خواهند بود، باشگاه‌هایی مانند بارسا و رئال همیشه بازیکنان بزرگی خواهند داشت. ما نمی‌توانیم تمام امید خود را روی فاتی بگذاریم، او می‌تواند به گلزنی کمک کند اما ما نمی‌توانیم تمام فشار را به او وارد کنیم.

این هافبک افزود: بنزما با باشگاه و کشورش در سطح بسیار بالایی قرار دارد، او بازیکن بزرگی است. اما رئال مادرید فقط به بنزما و وینیسیوس وابسته نیست، آنها تیم فوق العاده ای دارند و ما نیز سلاح‌های خود را در اختیار داریم.

بازیکن بارسا در پایان خاطر نشان کرد: ما فکر می‌کنیم هواداران در کنار ما خواهند بود، اگر با هم باشیم و ورزشگاه پر باشد، قوی‌تر می‌شویم. ما به هواداران نیاز داریم و آنها قطعاً تشویق خواهند کرد.

کد خبر 530633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.