پروژه های منطقه یک تا پایان سال از بلاتکلیفی خارج خواهد شد

شهردار اصفهان با تاکید بر اتخاذ تصمیم برای پروژه‌های نیمه تمام منطقه یک از جمله خانه شهید بهشتی، گفت: در شش ماه دوم سال جاری بخشی از پروژه‌های این منطقه را از بلاتکلیفی خارج خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده امروز _شنبه یکم آبان ماه_ در دیدار با مدیر، معاونان و کارکنان منطقه یک شهرداری، اظهار کرد: منطقه یک شهرداری یکی از مهمترین مناطق به لحاظ هویت تاریخی و معرف شخصیت کهن اصفهان است.

وی با بیان اینکه منطقه یک غیر از هویت تاریخی که مزیت منطقه و شهر محسوب می‌شود، محدودیت‌هایی دارد که کار ساخت و ساز و عمران و توسعه را دشوار می‌کند، افزود: با توجه به شخصیت تاریخی منطقه نمی‌توان کارهای جدید و متفاوت را آنچنان که باید در برخی محلات آن اجرا کرد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه کارکنان منطقه یک باید برای روزهای پر تلاش در پیش رو، آمادگی لازم را داشته باشند، ادامه داد: در این منطقه به دلیل تراکم جمعیت باید دائم خدمات به ویژه در بخش حمل و نقل و خدمات شهری به‌روزرسانی و تسهیل و کیفیت زندگی ارتقا داده شود که این موضوع کار خادمان مردم در منطقه را سخت می‌کند؛ البته به علت پایین آمدن سطح درآمد، ارائه خدمات به ویژه در حوزه توسعه عمرانی تحت تأثیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به گزارش ارائه شده از وضعیت فعلی منطقه یک، تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و معطل مانده در این منطقه که شهرداری و مردم را آزار می‌دهد در اولویت قرار می‌گیرد.

قاسم زاده با تاکید بر اتخاذ تصمیم برای پروژه‌های نیمه تمام منطقه از جمله خانه شهید بهشتی و تعدادی از خیابان‌ها، اظهار کرد: در شش ماه دوم سال جاری بخشی از پروژه‌های این منطقه را از بلاتکلیفی خارج خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: منطقه یک به لحاظ سطح درآمد در بین مناطق ۱۵ گانه، رتبه چهاردهم را دارد، بنابراین باید برای تحقق درآمدهای منطقه تدابیر لازم اندیشیده شود، همچنین نیاز است تکلیف پلاک‌های درگیر تراکم مازاد نیز مشخص شود.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان پس از دیدار با مدیر، معاونان و کارکنان شهرداری منطقه یک از پروژه‌های در دست اجرای این منطقه بازدید کرد.

کد خبر 530628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.