معرفی اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی

با حکم وزیر ارشاد اعضای جدید هیئت مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی انتخاب شدند.

به گزارش ایمنا، سید محمود اسلامی، محمود شالویی و محمدحسین نیرومند با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای بنیاد فرهنگی هنری رودکی، به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره این مجموعه انتخاب و معرفی شدند.

محمود اسلامی هم اکنون به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت است، محمود شالویی مدیرکلی حوزه وزارتی و سرپرستی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده دارد و محمد حسین نیرومند نیز هنرمند و از مشاوران شناخته حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر است. این در حالی است که پیش از حضور افراد یاد شده ابوالقاسم ایرجی، مرتضی کاظمی و علی غیاثی ندوشن اعضای سابق بنیاد فرهنگی هنری رودکی را تشکیل می‌دادند.

بر اساس آنچه در سامانه اینترنتی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در تعریف هیئت مدیره نوشته شده، هیئت مدیره بنیاد از سه عضو تشکیل می‌شود که با پیشنهاد رئیس هیئت امنا و تصویب هیئت امنا برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند.

وظایف هیئت مدیره در اساسنامه بنیاد شامل حفظ مصالح و منافع بنیاد، بررسی و تشکیلات و نمودارهای سازمانی و آئین نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و برنامه‌های جذب نیروی انسانی و پیشنهاد آن به هیئت امنا، بررسی، پیشنهاد و تصویب انعقاد هرگونه قرارداد در حد اعتبارات و وظایف پیش بینی شده، بررسی و تأیید گزارش‌های مالی، حساب و صورت‌های مالی سالانه جهت طرح در هیئت امنا، افتتاح حساب در بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به نام بنیاد، بررسی و تصویب اخذ تسهیلات و انواع مشارکت‌ها به پیشنهاد مدیرعامل و ارائه صورت‌های مالی سالانه بنیاد به هیئت امنا است.

مدیرعامل بنیاد رودکی از بین اعضای هیئت مدیره یا خارج از آن توسط هیئت مدیره انتخاب و با حکم رئیس هیئت امنا به مدت دو سال منصوب می‌شود.

کد خبر 530624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.