پخش منتخبی از آثار کمدی ایران و جهان در شبکه نمایش

شبکه نمایش هفته آینده و به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص)، منتخبی از آثار کمدی را در ساعت ۲۱ در بخش صحنه گران پخش خواهد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، فیلم‌های این هفته شبکه نمایش را بر اساس این جدول می‌توانید دنبال کنید:

ساعت ۱۳

فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش در این ساعت از شنبه ۱ تا ۷ آبان شامل: شاه کلید، چک، نام و نام خانوادگی، خواب فروش، تصادف ممنوع، فرود هشتم، راه آبی ابریشم است.

ساعت ۱۹

فیلم‌های منتخب خانوادگی که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل: رمی، سفر به چین، بازگشت به اورا، رسوایی آرمسترانگ، قهرمان سرعت، کوهی میان ما و شیر است.

ساعت ۲۱

همزمان با هفته وحدت و تولد پیامبر مهربانی و رحمت، حضرت محمد (ص)، شبکه نمایش، منتخبی از فیلم‌های کمدی سینمای ایران و جهان را در باکس صحنه گران و در طول هفته پخش می‌کند که زیر درخت هلو، پس گروهان هفتم چی شد؟، احمق و احمق‌تر ۲، دی دی و ارثیه فامیلی، جنجال بزرگ، نیش زنبور و غریبه‌ها در شهر فیلم‌های این ساعت خواهد بود.

ساعت ۲۳

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش شامل: غول بزرگ مهربان، مردی که خیلی کم می‌دانست، مأموریت خارق‌العاده، قاعده بازی، روز بعد از فردا، دستبرد به بانک و دره روشنایی است.

ساعت ۱ بامداد

منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: انقام پلنگ صورتی، احمق‌ها در آکسفورد، من و اسب آبی، شمال از شمال غربی، آناند، آفتاب سرخ و فرار به سوی پیروزی است.

کد خبر 530622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.