مشکلات کشتارگاه مسجد سلیمان رفع می‌شود؟

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان برای رسیدگی فوری به وضعیت کشتارگاه مسجدسلیمان ضرب العجل تعیین کرد و رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان نیز از اهتمام مدیریت شهری برای رفع این معضل خبر داد.

به گزارش ایمنا، رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجد سلیمان برای رفع مشکلات کشتارگاه مسجد سلیمان و در خطر بودن سلامت مردم ضرب العجل تعیین کرد.

وی اظهار کرد: خط قرمز دادستانی، سلامت، بهداشت و امنیت عمومی جامعه است و با کسانی که به هر نحو مخل این آرامش و امنیت باشند مطابق قانون برخورد خواهد شد.

بن سعید گفت: از طریق مقتضی به شهرداری مسجدسلیمان اعلام شد تا مشکلات کشتارگاه سنتی و نیز تهیه یخچال‌های مناسب در دستور کار قرار گیرد و در زمان مقرر این موارد مرتفع شود.

دادستان مسجد سلیمان بر لزوم جمع‌آوری پسماندها توسط شهرداری تاکید و خاطرنشان کرد: شهرداری را مکلف کردیم تا نسبت به رفع دغدغه شهروندان در خصوص نظافت محیط کارگاهی کشتارگاه و جمع‌آوری زباله‌ها در بازه زمانی ضرب العجل مشخص شده و نیز به طور مستمر اقدام کند.

وی تصریح کرد: سردخانه این کشتارگاه از اوایل دهه ۶۰ از سرویس خارج و تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته بود که با اهتمام ویژه در تهیه و خرید تجهیزات به‌روز این سردخانه، به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود که بهداشت و سلامت گوشت مصرفی عموم را تضمین خواهد کرد.

واکنش رئیس شورای شهر مسجد سلیمان

عزیزقلی زمان پور رئیس شورای شهر مسجد سلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از دادستان مسجد سلیمان برای پیگیری جدی و تعیین ضرب العجل در خصوص امنیت سلامت مردم قدردانی می‌کند.

وی افزود: این کشتارگاه از سال ۶۰ در مسجد سلیمان فعال بوده و از آن زمان تا کنون به هر دلیلی در تعمیر و بازسازی آن سهل انگاری شده است؛ در حال حاضر به جد پیگیر رفع مشکل و بازسازی آن هستم تا امنیت سلامت شهروندان تأمین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان تصریح کرد: در همین راستا و برای تسریع در انجام کار بودجه دو برابری برای تعمیر کشتارگاه به شهرداری اختصاص دادیم.

وی توضیح داد: شهردار مسجد سلیمان نیز به سرعت با انتخاب پیمانکار نسبت به تعمیر آن اقدام کرده است و طبق برآورد حداکثر تا ۱۵ روز آینده کشتارگاه تعمیر و سردخانه آن در چرخه خدمت رسانی فعال خواهد شد.

زمان پور در پایان خاطرنشان کرد: امنیت جان و سلامتی مردم اولویت شورای اسلامی شهر مسجد سلیمان است و از هرگونه شکایت در خصوص کم کاری در این زمینه استقبال می‌کنیم. از کسانی که مشکلات را می‌بینند و به هر دلیل بیان نمی‌کنند گله مند خواهیم بود.

کد خبر 530591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
    0 0
    لطفا این شهر محروم را دریابید و بیشتر پیگیر حودث آن باشید
  • نظرپور قندعلی IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    باتشکر از دادستان محترم رئیس شورای شهر.