حل مشکلات کلان شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرد

شهردار سقز گفت: باید مسایل و مشکلات کلان شهرداری سقز از جمله بدهی‌های بانک شهر و ملک‌های بازداشتی که شهرداری را زمین‌گیر کرده در دستور کار قرار داده و برطرف کنیم.

به گزارش ایمنا، ارسطو گویلی اظهار کرد: با توجه به مشاهدات میدانی، بررسی، جمع‌آوری اطلاعات و آمار حوزه‌های مختلف شهرداری سقز، این نهاد دارای ظرفیت و توانایی‌های مناسبی در ۲ بخش نیروی انسانی و منابع است که باید با اتحاد و یکدلی بتوان حداکثر استفاده بهینه از منابع در راستای توسعه متوازن شهری برد.

وی با اشاره به ترسیم خط مشی‌های کلی برای تدوین چشم‌انداز توسعه شهری، افزود: در مرحله اول باید مسائل و مشکلات کلان نهاد از جمله بانک شهر و ملک‌های بازداشتی، که شهرداری را زمین گیر کرده، مرتفع کرد و با برنامه ریزی و پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات، امید است به زودی خبرهای خوشی برای همشهریان عزیز، گشایش عرصه‌های خدمات رسانی و توسعه شهری داشته باشیم.

شهردار سقز به آغاز حل مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری اشاره و خاطرنشان کرد: حمایت قاطع از سرمایه‌گذاری به صورت بازی برد-برد و همچنین مشارکت‌های سه جانبه را مدنظر داریم و در این زمینه قطعاً منافع شهر و شهروندان خط قرمز خواهد بود.

گویلی توجه به توانایی و تخصص کارکنان را ضروری خواند و تاکید کرد: نباید در این راستا هیچ پتانسیلی بلااستفاده بماند و لازم‌است حوزه رفاهی کارکنان در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: از فروش املاک این نهاد تا حد امکان پرهیز و باید حداکثر استفاده بهینه از این سرمایه‌ها را مدنظر قرار داد.

شهردار سقز شفاف سازی در تمامی بخش‌های شهرداری را از جمله برنامه‌های کاری برشمرد و تاکید کرد: تا زمانی شهرداری کارآمد، شفاف و پاسخگوی نیازهای مردم باشد، قطعاً شهروندان از آن حمایت و در کنار ما خواهند بود.

گویلی با بیان اینکه حرکت در راستای شهر الکترونیک از لازمه دنیای امروز است که در این حوزه برنامه‌های خوبی خواهیم داشت، گفت: باید ظرفیت‌های سقز را به تمام دنیا شناساند و از آن در جهت نیل به توسعه بهره گیری کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 530581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.