عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ مهرماه

در این بسته خبری از جمع آوری کیوسک‌های غیر مجاز تا رسیدگی به شهرک‌های صنعتی فردیس و فعالیت ستاد سیل شهرداری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رفع برخی معضلات ناحیه شهری آزادگان

سلیمان بهرامی، مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: برخی از معضلات ناحیه شهری آزادگان منطقه ۲ شهرداری قزوین در شهریور ماه امسال برطرف شد.

ارتقا درجه رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شاهین شهر

بهرام نوری، مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر گفت: با حکم مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی، مجتبی رستمی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین شهر به درجه آتش پاد ارتقا یافت.

فعالیت ستاد سیل شهرداری ساری در ۲۴ ساعت گذشته

تیم‌های عملیاتی ستاد سیل شهرداری ساری طی ۲۴ ساعت گذشته جهت رفع آب‌گرفتگی‌های معابر اقدامات مؤثری را انجام داده‌اند.

روشنایی سه بوستان و یک میدان در زرند با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان

محمد منصوری، سرپرست شهرداری زرند پارک‌ها و فضای سبز را یکی از ارکان مهم در منظر و کارکرد شهری دانست که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، باعث ارتقا سطح روحیه و سلامت شهروندان می‌شوند و با بیان اینکه شهرداری به دنبال افزایش نشاط و شادابی شهروندان است، گفت: در راستای ارتقای فضاهای سبز شهری عملیات نورپردازی بوستان‌ها و میادین شهر در حال انجام می‌باشد.

جریمه ۷۰۰ هزار ریالی برای ورود احشام سرگردان به شهر تالش

شهرام غنی‌زاده، شهردار تالش از جمع‌آوری احشام سرگردان در سطح این شهر خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، ورود هر رأس احشام سرگردان به محدود این شهر ۷۰۰ هزار ریال جریمه دارد.

تشکیل کارگروهی ویژه برای رسیدگی به امور شهرک‌های صنعتی فردیس

محسن چیبایی، سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات و ارتقای حوزه صنعت شهر قدس است، خاطرنشان کرد: کارگروهی ویژه متشکل از نمایندگان شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شورای شهر برای رسیدگی به امور شهرک‌های صنعتی تشکیل شود.

آغاز عملیات اجرایی لکه‌گیری آسفالت نوارهای حفاری خرمشهر

عملیات اجرایی آسفالت نوارهای حفاری سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر با هدف خدمات رسانی شایسته به شهروندان، افزایش ایمنی معابر، تسهیل در تردد شهروندان و بهبود وضعیت سیما و منظر شهری آغاز شد.

توجه ویژه شهرداری نهاوند به مناطق حاشیه شهر

مجید یوسفی نوید، شهردار نهاوند گفت: نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات محلات حاشیه‌ای سطح شهر داریم و در این راه هیچ تبعیضی بین محلات سطح شهر وجود ندارد.

اجرای طرح جمع‌آوری کیوسک‌های غیر مجاز اسلامشهر

شهرداری اسلامشهر جهت ساماندهی کیوسک‌های سطح شهر، کیوسک‌ها و دکه‌های مطبوعاتی غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری می‌شود.

کد خبر 530563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.