ضرب‌الاجل شهردار بندرعباس برای ساماندهی پارک‌های ساحلی

شهردار بندرعباس گفت: نواقص اصلی پارکهای ساحلی طی یک هفته باید مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در بازدید از پارک‌های ساحلی که با حضور معاون امور زیربنایی و عمرانی، معاون خدمات شهری، شهردار منطقه سه، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی دیگر از مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که قبلاً هم مطرح شده، ساماندهی ساحل و پارک‌های ساحلی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرداری بندرعباس است؛ در این راستا برنامه‌های متعددی مدنظر قرار داشته که همه مدیران باید در راستای آن حرکت کنند.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه بهسازی پارک‌ها و بوستان‌های ساحلی باید طی هفته‌های آینده توسط بخش‌های مربوطه انجام شود، ادامه داد: تعمیر و شستشوی وسایل بازی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها و… مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است.

نوبانی تاکید کرد: آماده‌سازی فضای مناسب جهت استفاده مردم از ساحل و دریا با بهسازی شاورهای ساحلی یکی دیگر از اقداماتی است که باید طی روزهای آتی انجام شود.

وی در خصوص خط مسیر نوار ساحلی اظهار کرد: بهسازی مسیرهای پیاده‌روی، نصب سطل‌های زباله، نصب و تعمیر شیرآلات، تعمیر ست‌های ورزشی بوستان‌ها نیز باید مدنظر مدیران قرار داشته باشد.

شهردار بندرعباس با تاکید بر بهسازی فضای سبز و زیباسازی منظر شهری در بوستان‌های ساحلی، تاکید کرد: باید نهایت تلاش خود را طبق برنامه مشخص به کار بگیریم تا بتوان عقب‌ماندگی در حوزه‌های فضای سبز شهری و همچنین منظرسازی عمومی را جبران کرد.

نوبانی با اشاره به ضرورت زیباسازی منظر شهری و بوستان‌های ساحلی، اضافه کرد: تعیین تکلیف پارک آبی ساحلی، خریداری و راه اندازی یک دستگاه خودروی ساحل‌روب از مواردی است که بزودی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 530559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.