مردم قزوین سزاوار یک مصلی با امکانات ویژه هستند

شهردار قزوین گفت: مکان فعلی نمازگزاران قزوین در مسجد النبی سزاوار مردم متدین این شهر نیست و ساخت اولین مصلی باشکوه و با امکانات ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایمنا، مهدی صباغی در سخنرانی نماز جمعه این هفته قزوین اظهار کرد: لیاقت مردم قزوین این نیست که در فضایی نامناسب نماز برپا داشته و خطیب جمعه و مردم هم هنگام سخنرانی نتوانند یکدیگر را ببینند و در عین حال نیز فضای کنونی فاقد پارکینگ خودرو هم می‌باشد.

وی با بیان اینکه مردم خواهان عدالت شهری هستند، افزود: مردم به شهرداری پول می‌دهند که برایشان هزینه شود و این نباشد که در جایی از شهر یک نفر برج بسازد و شهروند دیگر از کمترین امکانات شهری هم بی بهره بماند، اجازه نخواهیم داد برخی نقاط شهر قزوین تبدیل به بالای شهر تهران شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مردم قزوین انسان‌هایی متدین و باخدایی هستند و هرگز اهل زندگی اشرافی نبوده‌اند، در حالی که عده‌ای فقط به دنبال زندگی تجملی هستند، برخی افراد در گوشه و کنار این شهر شب‌ها سرشان را گرسنه بر بالین می‌گذارند.

صباغی در خصوص انجام اقدامات فرهنگی نیز گفت: امروز دشمن از طریق فضای مجازی به ما حمله می‌کند و دیگر خبری از توپ، تانک و موشک نیست؛ ما باید بدانیم که خواندن نماز اگرچه لازم است، اما کافی نیست و باید برای مقابله با هجمه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: مردم قزوین انسان‌های با حیایی هستند و این در حالی است که هویت جوانان ما در فضای مجازی نشانه رفته و باید کارهای فرهنگی کرد و اجازه ندهیم امید جوانان از سوی دشمن به آتش کشیده شود.

شهردار قزوین در خصوص نحوه خدمت خود در شهرداری، تصریح کرد: بنده ۴۳ سال در لباس سربازی و برای دفاع از نظام و انقلاب در میدان بوده‌ام و اکنون نیز با دستور اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای خدمت گذاری حاضر شده‌ام، بنابراین من خادم مردم قزوین هستم و هرگز خودم را مسؤول نمی‌دانم.

صباغی خاطرنشان کرد: من از شهدا استمداد گرفتم تا در راه خدمتگزاری برای شهر قزوین پای کار باشم، به هر حال اینجا شهر شهید بابایی است که همواره به فکر محرومان و مستضعفان بود؛ بنابراین احیای هویت و فرهنگ دینی و انقلابی این شهر برای من در اولویت کارها قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 530555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.