قطع بیمه کشاورزان بویین میاندشت بی‌عدالتی است

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: مسئولان استان در تصمیم‌گیری‌ها مناطق محروم غرب استان را در الویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تأکید بر اینکه رفع مشکلات مردمی در الویت دستگاه‌ها قرار گیرد، اظهار کرد: مسئولان جهادگونه در امر خدمت به مردم ورود پیدا کنند تا موجب دلگرمی آنان به نظام شود.

وی با بیان اینکه مسئولین استان در تصمیم‌گیری‌ها مناطق محروم غرب استان را در الویت قرار دهند، گفت: از استاندار اصفهان انتظار داریم اگر می‌خواهید مردم طعم عدالت را بچشند از ظلم مسئولان به کشاورزان این منطقه جلوگیری شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت افزود: شغل مردم این منطقه کشاورزی است اما قصه اعتراض به قطع درختان و تصاحب زمین‌های مردم از سوی راه و شهرسازی همچنان ادامه دارد.

اسکندری با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت کردند لذا باید مطالبات مردم برطرف شود، افزود: وقتی دستگاه دولتی مردم را در رنج قرار می‌دهند یعنی در ناامید کردن مردم به نظام به دشمن کمک می‌کند.

وی با انتقاد از جمع‌آوری باجه تأمین اجتماعی و قطع بیمه کشاورزان بویین میاندشت، گفت: به دلیل سرمای زودرس در این منطقه، یک محصول کاشت می‌شود و بیمه کشاورزان نیز از ابتدای آبان قطع می‌شود، این چه استدلال و قانونی است که نسبت به مناطق غرب استان اعمال می‌شود.

کد خبر 530544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.