تکلیف دهکده عمران زاینده‌رود مشخص شود

امام‌جمعه چادگان گفت: با گذشت ۳۰ سال از احداث مجموعه گردشگری عمران زاینده رود هنوز بند ناف آن از استانداری جدا نشده است، بروکراسی اداری در مدیریت این مجموعه نارضایتی‌هایی دارد که امیدوارم تکلیف این مجموعه در سفر استاندار اصفهان به چادگان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: امام با تدبیر و دور اندیشی جامعه اسلامی تاریخ بین دو میلاد پیامبر گرامی اسلام را هفته وحدت اعلام کرد تا وحدت شیعه و سنی حفظ و کشور نیز از خطر سیاسی مصون بماند.

وی با اشاره به اقدام شجاعانه قوه قضائیه در مبارزه با مفسدان دانه درشت اقتصادی، افزود: دستگیری رئیس بانک مرکزی دولت دوازدهم موجب امیدوار شدن مردم می‌شود.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه تیغ عدالت بر گردن تمام مفسدان اقتصادی خواهد نشست، افزود: قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی رو در بایستی ندارد.

بنی‌جمالی گفت: مفسدان اقتصادی به مانند انگل دامنه اقتصاد کشور رخنه کردند لذا اجرای این امر مهم موجب بازدارندگی و رعب و وحشت در بین مفسدان اقتصادی، و همچنین شکوفا شدن چرخه تولید، مانع زدایی و ثبات اقتصادی می‌شود.

وی ادامه داد: مفسدان اقتصادی با تشکیل باند و شبکه به دنبال اختلال در نظام بانکی کشور هستند که ضرورت داشت برخورد قاطعی با آنان شود تا تولید کننده و صادر کننده جان تازه بگیرند.

امام‌جمعه چادگان تأکید کرد: حمایت از اقدام شجاعانه قوه قضائیه تا خشک شدن ریشه تمام مفسدان دانه درشت ادامه خواهد داشت.

بنی‌جمالی با تبریک انتصاب دادستان جدید چادگان، گفت: از تعزیرات حکومتی و اداره صمت چادگان تقاضا دارم در نحوه توزیع آرد به نانوایی‌های شهرستان نظارت لازم را داشته باشند چون یکی از معضلات بزرگ شهر بحث صف‌های طولانی در نانوایی‌ها است که دلیل آن کمبود و فروش آزاد آرد عنوان شده است.

وی با بیان اینکه از استاندار اصفهان تقاضا دارم در سفرهای شهرستانی چادگان را در الویت قرار دهد، گفت: شهرستان چادگان با آمار مشارکت ۹۹ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری رتبه دوم استان را دارد، می‌طلبد با سفر به این شهرستان از مردم قدردانی و موجب دلگرمی در انتخابات سال‌های آینده شود.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه چادگان از شهرهای گردشگر پذیر استان است اما بخش چنار رود آن از مناطق محروم است، افزود: رئیس جمهوری در سفر به استان اصفهان با سفر به بخش چنار رود از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در مراسم معارفه استاندار اصفهان موضوع آب الویت سخنرانی‌ها بود، گفت: استاندار اصفهان به منظور مدیریت آب شرب و صنعت و کشاورزی و تصمیم‌گیری در مدیریت منابع آب بازدید میدانی از ذخایر آبی سرچشمه‌های زاینده رود انجام دهد.

وی با بیان اینکه مجموعه گردشگری دهکده عمران زاینده رود در استان بی‌نظیر است، افزود: با گذشت ۳۰ سال از احداث هنوز بند ناف آن از استانداری جدا نشده است، بروکراسی اداری در مدیریت این مجموعه گردشگری نارضایتی‌هایی دارد که امیدوارم در سفر استاندار اصفهان به شهرستان تکلیفش این مجموعه مشخص شود.

کد خبر 530534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.