اجرای طرح طعمه گذاری و امحای حیوانات موذی

معاون خدمات شهر شهرداری مشکین دشت گفت: طرح طعمه گذاری و امحای حیوانات موذی در راستای اجرای مطالبات شهروندان و با هدف ارتقای سلامت جامعه و پاکسازی محیط شهری در مشکین دشت اجرا شد.

حسین میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح طعمه گذاری و امحای حیوانات موذی با شناسایی محل تجمع این جانوران در مشکین دشت به اجرا رسید.

وی با بیان اینکه طرح طعمه گذاری به صورت مستمر و بر اساس نیاز و اولویت بندی معابر طی سال در مشکین دشت اجرا می‌شود، افزود: این طرح در خیابان‌های شهید صبری، شهیدان هدایتکار، بلوار شهید جلال لو، محله کریم آباد، کوچه هایِ یاسر ۱ تا ۸، اجرا شد و در دیگر نقاط نیز به ترتیب اولویت اجرا می‌شود.

معاون خدمات شهر شهردار مشکین دشت با اشاره به نقش مؤثر شهروندان در حفظ بهداشت شهری، عنوان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با دفع به موقع زباله‌های خانگی، جلوگیری از ریختن زباله در جداول و معابر و به طور کلی رعایت بهداشت محیط، در پاکیزگی محیط شهری همیار شهرداری باشند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جانواران موذی ناقل بیماری هستند، تصریح کرد: در صورت پاکیزگی و نبودن زباله در انهار و جداول شهر، جانواران موذی با کمبود غذا مواجه شده و جمعیتشان کاهش می‌یابد.

میرزایی از شهروندان خواست کرد: در صورت مشاهده حیوانات موذی در محلات شهر جهت دریافت خدمات و انجام عملیات طعمه گذاری با سامانه ۱۳۷ شهرداری مشکین دشت تماس حاصل کنند.

کد خبر 530530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.