فولاد _ پرسپولیس/ قرمز به رنگ HD!

فولاد و پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیگ بیست و یکم برای سرخ پوشان پایتخت از عصر امروز جمعه - ۳۰ مهر ماه - و در اهواز کلید خواهد خورد. جایی که پرسپولیس باید به مصاف فولاد خوزستان برود که در دو فصل اخیر شرایطی ایده آل داشته و فصل قبلی را با کسب کاپ قهرمانی جام حذفی به پایان برده است. شاگردان گل محمدی اغلب نتایج خوبی در سال‌های اخیر مقابل فولاد کسب کرده‌اند اما نباید از این نکته غافل شد که کار اصلاً آسانی نداشته‌اند. این مسابقه قرار بود روز سه شنبه و همزمان با سایر دیدارهای لیگ برگزار شود اما به دلیل حضور پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زمان آن به جمعه تغییر یافت.

تکرار روند دو فصل اخیر؟

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی فصل جدید را رسم آغاز خواهند کرد که شنبه همین هفته در ریاض با سه گل متحمل شکست سنگینی مقابل الهلال عربستان شدند و از از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتند. کیفیت پایین آنها در برابر الهلال صدای برخی منتقدین را در آورده و بعضی‌ها بر این باورند که سرخ‌ها با جدایی چند مهره اصلی خود، فاقد قدرت قبلی هستند.

فولاد _ پرسپولیس/ قرمز به رنگ HD!

با این وجود پرسپولیس قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برای کسب رکوردی بی نظیر تنها به قهرمانی ششم فکر می‌کند و برای این مهم، نیاز دارد لیگ را خوب شروع کند. سرخ‌ها در لیگ نوزدهم و بیستم شروعی ناامید کننده در ابتدا فصل داشتند و همواره از اواسط نیم فصل نخست به شرایط آرمانی رسیده‌اند. باید دید آیا این فصل هم روند ضعیف آنها در شروع فصل حفظ می‌شود یا این بار از همان هفته نخست در قامت مدعی به میدان خواهند رفت؟

یحیی و چالش جایگزینان!

رفتن کنعانی زادگان و نورالله‌ی به لیگ قطر و امارت از یک سو و جدایی شهریار مغانلو که نقش کلیدی در خط آتش پرسپولیس نیم فصل دوم لیگ پیشین را داشت، از سوی دیگر اردوگاه سرخ‌ها را خالی از ستارگان کرده است. برخلاف فصل قبلی که نفرات جایگزین توانستند جای نفرات قبلی را به گونه‌ای پر کنند که به چشم نیاید، هنوز جانشینان نتوانسته‌اند خود را به هواداران و کارشناسان ثابت کنند.

فولادی متفاوت پیش روی پرسپولیس

فولاد که چند ماه قبل جشن اولین قهرمانی تاریخ خود در جام حذفی را در اصفهان به پا کرد، با تغییر و تحولات بسیاری پا به لیگ بیست و یکم می‌گذارد. جواد نکونام بعد ار دو فصل موفق از این تیم کنار رفت تا عبدالله ویسی هدایت سرخ‌های اهوازی را در دست بگیرد. سعید آذری نیز که بسیاری او را عامل موفقیت‌های چشم گیر فولاد می‌دانستند، کنار گذاشته شد تا گرشاسبی مدیریت فولاد را تصاحب کند.

فولاد _ پرسپولیس/ قرمز به رنگ HD!

سرخ پوشان اهوازی که مانند سال گذشته نماینده فوتبال ایران در آسیا خواهند بود، در نقل و انتقالات چندان موفق ظاهر نشدند و مهره‌های بسیاری را تقدیم رقبا کردند. زبیر نیک نفس و عارف آقاسی آبی پوش شدند و فرشاد احمدزاده به سپاهان پیوست. محسن فروزان هم که با درخشش خود نقش بسزایی در قهرمانی فولاد در جام حذفی شد، روانه گل گهر سیرجان شدند. این در حالی است که خریدهای فولادی‌ها اصلاً قابل قیاس با نفرات جدا شده نیستند.

نخستین پخش HD لیگ در جایی بجز پایتخت!

در شرایطی که گفته می‌شد تراکتور برای دیدارهای خانگی خود در فصل جاری واحد سیار پخش HD را تهیه کرده اما به یکباره شنیده شد صدا و سیما مرکز خوزستان با انتقال واحد سیار پخش HD قدیمی از تهران به اهواز، قصد دارد مسابقات این فصل فولاد را HD به روی آنتن ببرد. قرار است تقابل فولاد و پرسپولیس به طور آزمایشی HD پخش شود که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، نخستین باری است که دیداری از لیگ برتر در یک شهرستان، با فرمت HD به روی آنتن می‌رود. البته باید توجه داشت که فرستنده مراکز استانی به غیر از پایتخت HD نیست و شاید بسنده کردن به واحد سیار HD، پاسخگو کیفیت مطلوب مخاطبین نباشد.

کد خبر 530521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
    0 0
    امشب بازیش ۲-۲ مقابل پرسپولیس رو چنگ بزنیم