۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
هوای اصفهان سالم است

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهانن امروز _ جمعه ۳۰ مهرماه _ در ساعت منتهی به ۱۰:۴۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص در وضعیت سالم ۸۰ ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز _ جمعه ۳۰ مهرماه در ساعت منتهی به ۱۰:۴۰ _ با قرار گرفتن روی شاخص ۸۰ در وضعیت سالم ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های باهنر با شاخص ۹۷، خرازی ۹۶، پروین ۸۵، رودکی ۸۰، جی ۳۷، در وضعیت سالم و ایستگاه‌های ورزشگاه میثاق ۱۱۵، انقلاب ۱۰۷، مبارکه ۱۰۲ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های کاوه، باغ غدیر، دانشگاه، خواجو و رهنان، فعال نیست، همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد ۷۲، میرزاطاهر ۷۷، فرشادی ۶۹، فیض ۶۰ در وضعیت هوای سالم قرار دارند.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۸۰ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۱۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

کد خبر 530519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
    0 0
    شهراصفهان با هزارسال تاریخ باشکوه به خاطر مدریت آقایان فقط درمدت بیست سال نابود شد واقایان هنوزدرخوابند