پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "برای آبیاری فضای سبز شمال اصفهان مشکل داریم" "بی حمل و نقل! " "مدیران ۲ منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند" "زنگ روز گرامیداشت اراک نواخته شد" "آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی میدان امام (ره) " "نمونه‌هایی موفق از مبلمان هوشمند در فضاهای عمومی" "برگزاری نشست تخصصی هیأت اندیشه‌ورز برای حفظ بافت تاریخی شهر" "اصفهان ظرفیت آموزش صنایع دستی به شهرهای خواهرخوانده را دارد" "مردم باید نمود اصفهان، شهر عالمان و شهیدان را در تبلیغات محیط شهری ببینند" "تجربه بافت تاریخی دو جهانشهر"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

برای آبیاری فضای سبز شمال اصفهان مشکل داریم

"برای آبیاری فضای سبز شمال اصفهان مشکل داریم" از جمله اخبار سرویس کلانشهرها است که نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

فروغ مرتضایی نژاد، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ما برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز محدوده شمالی شهر اصفهان، به شدت در مضیقه هستیم به طوری که چاه‌ها کاملاً خشک شده و هیچ گونه بهره‌وری برای ما ندارد و آبیاری این درختان با پساب فاضلاب تصفیه خانه شمال انجام می‌شود.

بی حمل و نقل

"بی حمل و نقل" از جمله اخبار پربازدید این سرویس در هفته گذشته بوده است.

در کلانشهر اهواز تمامی مشکلات شهری با گرما نیز عجین شده و حمل نقل عمومی، انتظار برای رسیدن اتوبوس و تاکسی و بسیاری از موارد را تحت تأثیر قرار داده است. اتوبوس‌های اهواز محدود، قطار شهری در لابه‌لای قراردادها سرگردان و مردم همچنان چشم انتظار بهبود شرایط هستند. در گفت‌وگو با عبدالامیر مجدم، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اهواز، وضعیت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اهواز بررسی شد.

مدیران دو منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند

"مدیران دو منطقه شهرداری اصفهان منصوب شدند" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

شهردار اصفهان با صدور احکامی جداگانه مدیران مناطق دو و ۹ شهرداری را منصوب کرد.

زنگ روز گرامیداشت اراک نواخته شد

"زنگ روز گرامیداشت اراک نواخته شد" از اخباری بود که توجه مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

زنگ روز اراک چهارشنبه ۲۸ مهرماه_ به مناسبت سالروز به صدارت رسیدن امیرکبیر و آغاز هفته فرهنگی اراک، در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان اراک، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری اراک در مدرسه صمصامیه بیات نواخته شد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی میدان امام (ره)

"آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی میدان امام (ره) " نظر مخاطبان سرویس کلانشهرهای ایمنا را به خود جلب کرد.

مهدی بقایی، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از طراحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی کف میدان امام (ره) خبر داد.

نمونه‌هایی موفق از مبلمان هوشمند در فضاهای عمومی

"نمونه‌هایی موفق از مبلمان هوشمند در فضاهای عمومی"نیز از پر بازدیدترین‌های سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیران در شهرهای هوشمند همواره در پی یافتن تدابیری هستند تا از طریق آن‌ها، هوشمندسازی مناطق را به سطح بالاتری ارتقا دهند؛ مبلمان هوشمند با مزایای بیشمار خود می‌تواند آن‌ها را در رسیدن به این هدف یاری کند ضمن اینکه به اشکال مختلف در شهرهای جهان به چشم می‌خورد.

برگزاری نشست تخصصی هیئت اندیشه‌ورز برای حفظ بافت تاریخی شهر

"برگزاری نشست تخصصی هیئت اندیشه‌ورز برای حفظ بافت تاریخی شهر" نیز نظر مخاطبان ایمنا را طی هفته گذشته به خود جلب کرد.

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از برگزاری نشست تخصصی هیأت اندیشه‌ورز و بازدید از محور گردشگری منطقه ۱۱ (رهنان) و محور تاریخی منطقه سه (محور دردشت) با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد خبر داد.

اصفهان ظرفیت آموزش صنایع دستی به شهرهای خواهر خوانده را دارد

"اصفهان ظرفیت آموزش صنایع دستی به شهرهای خواهر خوانده را دارد" نیز نظر مخاطبان ایمنا را طی هفته گذشته به خود جلب کرد.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان با اشاره به زمینه‌های همکاری فرهنگی شهرهای خواهرخوانده گفت: یکی از مباحث مورد تعامل بین اصفهان و شهرهای خواهرخوانده می‌تواند ظرفیت اصفهان برای آموزش صنایع دستی خود به شهرهای خواهرخوانده باشد.

مردم باید نمود اصفهان، شهر عالمان و شهیدان را در تبلیغات محیط شهری ببینند

"مردم باید نمود اصفهان، شهر عالمان و شهیدان را در تبلیغات محیط شهری ببینند" نیز هفته گذشته در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار دارد.

سیدعلی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: محیط شهری و تبلیغات محیطی، تأثیرگذاری زیادی بر روی روحیه مردم دارد، یکی از مؤلفه‌های شهر اسلامی، محیط کالبدی شهر است، بنابراین تبلیغات محیطی، نمادها، المان‌ها و نشانه‌هایی که به صورت موضوعی و ثابت در شهر استفاده می‌شود باید معرف شهر اسلامی و ترویج کننده و تقویت کننده هویت دینی، انقلابی ما باشد. مردم باید نمود اصفهان شهر عالمان و شهیدان را در محیط شهری دیده و روح حاکم بر شهر بر اساس آن جاری شود.

تجربه بافت تاریخی دو جهانشهر

"تجربه بافت تاریخی دو جهانشهر" از جمله اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا طی هفته گذشته بود.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با هدف بهره‌گیری از تجربیات موفق شهر یزد به عنوان اولین شهر تاریخی ایران، ثبت شده در فهرست آثار میراث فرهنگی یونسکو و همچنین ظرفیت‌سنجی و ظرفیت سازی، سیاستگذاری، تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در حوزه بافت تاریخی اصفهان و برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات مشترک بین دستگاه‌های متولی با حضور دستگاه اجرایی استان اقدام به برگزاری نشست تخصصی هیأت اندیشه‌ورز کرده است.

کد خبر 530507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.