کوهیان: امیدواریم تیم ها از اعتماد فدراسیون سو استفاده نکنند

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: لغو مسابقات در جدول لیگ برتر بسکتبال تأثیر منفی دارد که فدراسیون باید تلاش کند این اتفاق رخ ندهد.

فرزاد کوهیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با کنسل شدن بازی ذوب آهن و خانه بسکتبال خوزستان در لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: بازی اولی که با خوزستان داشتیم به دلیل یکسری از مشکلات کنسل شد، وضعیت این چند روزی که در تهران بودیم مانند اصفهان نبود و سالن نداشتیم که دائم تمرین کنیم ولی فدراسیون سالن و زمان مسابقه‌ای که داشتیم را در اختیارمان قرار داد تا بازی دوستانه داشته باشیم. تمرینات کمی داشتیم، اما توانستیم تیم را برای بازی با مس کرمان آماده نگهداریم.

وی با بیان اینکه مس کرمان مسابقه اول خود را انجام داده بود، تصریح کرد: مسابقات به تیم‌ها برای آمادگی بیشتر کمک می‌کند و ما نخستین مسابقه را مقابل مس کرمان داشتیم که همیشه بازی‌های اول دشوار است. هرچه مقابل این تیم از روند بازی رد شد بهتر شدیم و با عملکرد خوبی که بازیکنانم داشتند به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: برگزاری مسابقات باعث آمادگی بیشتر تیم‌ها می‌شود که در مرحله پلی‌آف شکل تیم‌ها تغییر پیدا کرده و بهتر خواهند شد. لغو مسابقات در جدول لیگ برتر بسکتبال تأثیر منفی دارد که فدراسیون باید تلاش کند این اتفاق رخ ندهد.

کوهیان در خصوص نظارت فدراسیون روی تیم‌هایی که از کرونا سو استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: فدراسیون با توجه به جایگاهی که دارد، به عنوان بالاترین مرجع بسکتبال مجبور است به تیم‌ها اعتماد کند که باید امیدوار باشیم تیم‌ها از این اعتماد سو استفاده نکنند.

وی در رابطه با سطح لیگ برتر بسکتبال، گفت: اکثر تیم‌ها بازیکن خارجی آوردند که نشان می‌دهد سطح لیگ خوبی داریم و مسابقات نزدیک به هم پیش خواهند رفت.

کد خبر 530488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.