بازداشت قاتل فراری در لباس پلیس

مردی که چند سال قبل با وقوع درگیری خونینی یک نفر را به قتل رسانده بود پس از چند سال در لباس مامورقلابی پلیس در جنت آباد بازداشت شد.

به گزارش ایمنا، چند سال قبل مأموران پلیس تهران وقوع قتل مرد جوانی را براثر یک درگیری به بازپرس ویژه قتل خبر دادند. با اعلام این خبر تیم جنایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

مأموران پلیس با جسد مرد جوانی رو به رو شدند که براثر درگیری به قتل رسیده بود. تحقیقات نشان می‌داد، عاملان قتل پس از جنایت از صحنه حادثه متواری شدند. پس از تحقیقات ابتدایی عاملان قتل با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شدند و با دستور بازپرس جنایی تجسس‌ها برای دستگیری عاملان قتل آغاز شد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس با اقدامات فنی متوجه شدند متهم از مردم با جعل عنوان پلیس کلاهبرداری کرده و در غرب تهران دست به خرید و فروش موادمخدر زده است.

تعقیب و مراقبت از مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه شامگاه سه‌شنبه سیزدهم مهرماه امسال مأموران پلیس با هماهنگی بازپرس ویژه پرونده در یک عملیات پیچیده مجرم سابقه دار را در جنت آباد بازداشت کردند.

مأموران پلیس در بازرسی از دخمه قاتل فراری پی بردند، متهم با نصب دوربین‌های مداربسته اطراف مخفیگاهش امنیت خود را ارتقا داده است. این در حالی بود که ۴ کیلو موادمخدر از نوع گل و یک دستگاه شوکر و بی سیم پلیس از محل مذکور کشف شد.

متهم جوان در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر مشارکت در قتل مرد جوان، خرید و فروش موادمخدر و کلاهبرداری از مردم بخصوص در غرب تهران با جعل عنوان پلیس اعتراف کرد.

به دستور بازپرس پرونده متهم به پلیس آگاهی تهران جهت تحقیقات تکمیلی معرفی شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 530481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.