آمار کرونا کرمانشاه ۲۹ مهر؛ ۱۰ فوتی و ۲۳۹ ابتلای جدید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای این استان را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ پنج‌شنبه ۲۹ مهرماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۸۶۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۹ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده‌اند، افزود: از این تعداد ۱۴۸ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۹۱ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۳ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شده‌اند، ادامه داد: در این مدت زمان ۱۷۹ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ مورد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در کرمانشاه گزارش شده است، گفت: مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه در شمار دو هزار و ۷۰۰ نفر رسید.

کد خبر 530459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.