تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای جایگزینی مدارس کانکسی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در یاسوج از تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز وزارت آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر در آئین کلنگ زنی جمع‌آوری مدارس کانکسی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای شعار دولت سیزدهم؛ عدالت بخشی و محرومیت زدایی و توسعه عدالت آموزشی، کلنگ زنی جمع‌آوری مدارس کانکسی کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی افزود: اگرچه در خصوص ساخت مدارس و جمع‌آوری مدارس کانکسی، مخاطب سخنان رئیس جمهور، بنیاد مسکن کشور است؛ با این حال، وزارت آموزش و پرورش بر اساس دستور ریاست جمهور، اقدام به ساخت مدارس در این استان کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در یاسوج گفت: امروز برنامه جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۵ نفر در دستور کار قرار گرفته و بنیاد برکت نیز در قالب خیر و در قالب طرح مشارکتی وارد این طرح شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده ،۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای جایگزینی مدارس کانکسی استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده که ابلاغ می‌شود.

کد خبر 530456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.